آخرین خبر از وضعیت سرمربی کهنه کار انگلیسی در بیمارستان

آخرین خبر از وضعیت سرمربی کهنه کار انگلیسی در بیمارستان

پایگاه خبری فوتبالی – حال عمومی روی هاجسون، سرمربی کهنه کار کریستال پالاس، که روز گذشته و در جلسه تمرینی این تیم بیمار شده بود، پایدار عنوان شده است.

به گزارش فوتبالی، کریستال پالاس، کنفرانس خبری هاجسون پیش از بازی با اورتون را که قرار بود به مانند همیشه پس از جلسه تمرینی این تیم برگزار شود، لغو کرد. عقاب‌ها طی بیانیه ای کوتاه، در اینباره چنین اطلاع رسانی کردند:" متاسفانه، کنفرانس خبری امروز، دیگر در زمان برنامه ریزی شده برگزار نخواهد شد زیرا روی هاجسون در جلسه تمرینی امروز صبح، بیمار شده است." 

باشگاه انگلیسی چندی بعد، اعلام کرد که این سرمربی مسن انگلیسی، به بیمارستان برده شده است. بیانیه دوم تیم پالاس در توضیح وضعیت سرمربی این تیم، بدینگونه بود:" در پی اعلام خبر بیمار شدن روی هاجسون در طی جلسه تمرینی امروز تیم، حال ما می‌توانیم تایید کنیم که او در شرایطی پایدار به سر می‌برد و در حال انجام آزمایش‌های لازم در بیمارستان است. همه افراد باشگاه، برای روی بهترین‌ها را آرزو می‌کنند تا هرچه زودتر حال خوب خود را به دست بیاورد."

این سرمربی بزرگ و کهنه کار انگلیسی، شرایط خوبی را با کریستال پالاس تجربه نمی‌کند. این تیم پس از گذشت 24 هفته از رقابت‌های این فصل لیگ جزیره، با تنها 24 امتیاز، در رده 15 ام جدول حضور دارد و باید دید که با توجه به شرایط جسمانی او و نتایج ضعیفش با این تیم، شاهد کنار گذاشته شدنش از این تیم لندنی خواهیم بود یا خیر.

2102