واکنش جالب هافبک مدنظر بارسلونا؛ آن‌ها شماره تلفن من را ندارند!

واکنش جالب هافبک مدنظر بارسلونا؛ آن‌ها شماره تلفن من را ندارند!

پایگاه خبری فوتبالی - از زمانی که سرخیو بوسکتس بارسلونا را ترک کرده است، این تیم در پست هافبک دفاعی دچار مشکل است و هنوز نتوانسته است بازیکنی مناسب این پست را پیدا کند.

به گزارش فوتبالی ، بارسا در تابستان قبلی بازیکنانی مثل اوریول رومئو و ایلکای گوندوغان را جذب کرده است اما نکته اصلی این جا است که اوریول رومئو اصلا عملکرد جالبی نداشته است و از سوی دیگر ایلکای گوندوغان هم بیشتر یک هافبک وسط است، نه یک هافبک دفاعی.

آبی و اناری پوشان در حال حاضر الکس گارسیا، هافبک دفاعی تیم ژیرونا را زیر نظر گرفته اند و به دنبال این هستند که این بازیکن را در تابستان آینده به خدمت بگیرند. این بازیکن در حال حاضر 26 سال سن دارد و در این فصل از رقابت ها کمک قابل توجهی به ژیرونا کرده است. ژیرونا در این فصل از رقابت ها در رده دوم لالیگا قرار گرفته است و با رئال مادرید بر سر قهرمانی در رقابت است.

الکس گارسیا درباره علاقه بارسلونا به خودش گفت:" فکر نمی کنم که باشگاه بارسلونا حتی شماره تلفن من را داشته باشد! وقتی در سطح خوبی بازی می کنید، مشخصا باشگاه های زیادی جذب می شوند و شایعات شروع می شود. در پایان فصل خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد."

1470