بازیکن مدنظر منچستریونایتد و چلسی قصد رفتن از تیمش را دارد؟

بازیکن مدنظر منچستریونایتد و چلسی قصد رفتن از تیمش را دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره جوان بنفیکا احتمال جدایی‌اش در تابستان 2024 را رد نکرد.

به گزارش فوتبالی، ژائو نوس یکی از هافبک‌های جوانی است که تیم‌های زیادی در بین تیم‌های اروپایی به دنبال به خدمت گرفتنش هستند. گفته می‌شود منچستریونایتد، بیشتر از سایر باشگاه‌ها وضعیت او را زیر نظر دارد.

ژائو نوس در آخرین مصاحبه خود درباره آینده خود در بنفیکا گفت: «من قول می‌دهم در هر جلسه تمرینی و در هر بازی بهترین عملکردم را انجام دهم و فکر می‌کنم این یکی از بهترین ویژگی‌های من است. من روی بنفیکا تمرکز کرده‌ام و تنها به بازی بعدی تیمم فکر می‌کنم.»

نوس در این مصاحبه، اشاره‌ای به تمدید قراردادش نکرد و خبرنگاران با توجه به همین موضوع، ادعا دارند که خود نوس می‌خواهد در تابستان بنفیکا را ترک کند و این خبر خوشحال‌کننده‌ای برای منچستریونایتد و چلسی است.

گفته می شود بنفیکا حدود 150 میلیون یورو برای بازیکن ملی‌پوش پرتغالی می‌خواهد؛ از طرفی باشگاه بنفیکا به دنبال این است تا قرارداد جدیدی با نوس امضا کند تا بتواند دست بالاتر را در مذاکره با باشگاه‌هایی که خواهان جذب نوس هستند داشته باشد. حتی قرارداد فعلی او تا سال 2028 اعتبار دارد و همین باعث می‌شود بنفیکا او را ارزان از دست ندهد.

با توجه به این‌که کاسمیرو و سوفیان آمرابات گزینه‌هایی برای آینده نیستند، مدیران منچستریونایتد قصد دارند در نقل و انتقالات تابستانی، به سراغ یک گزینه جوان‌تر برود تا خط هافبک قرمزها برای چند سال بیمه باشد.

البته گفتنی است که اگر کوبی ماینو، ستاره نوظهور شیاطین سرخ به درخشش خود با پیراهن منچستریونایتد ادامه دهد، ممکن است مدیران باشگاه تصمیم دیگری بگیرند و به سراغ تقویت سایر پست‌ها بروند.

چلسی دیگر باشگاهی است که ژائو نوس را زیر نظر دارد. آن‌ها با وجود این‎‌که چند هافبک جوان در اختیار دارند، اما باز هم قصد دارند عمق ترکیب خود را در میانه میدان بیشتر کنند.

1428