روز عجیب رضا اسدی در نقش جهان؛ تعویض و دوباره تعویض!

روز عجیب رضا اسدی در نقش جهان؛ تعویض و دوباره تعویض!

پایگاه خبری فوتبالی – مهاجم آماده و گلزن سپاهان امروز فقط 9 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی، سپاهان در روزی که بازی با الهلال را بسیار خوب شروع کرده بود در نهایت بعد از ده‌نفره شدن انسجامش را از دست داد و با نتیجه 3 بر یک شکست خورد.

سپاهان بازی را با ترکیبی که تا حد زیادی می‌شد حدس زد شروع کرد. تنها نکته غیر منتظره ترکیب اولیه سپاهان، غیبت رضا اسدی بود. اسدی در مرحله گروهی یکی از بهترین بازیکنان سپاهان بود و با درخششی که داشت به لیست نهایی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا هم راه پیدا کرد.

در بازگشت از تیم ملی، اسدی با تصمیم ژوزه مورایس در بازی مهم مقابل الهلال در ترکیب اصلی قرار نگرفت. پیش‌بینی می‌شد این بازیکن در نیمه دوم وارد زمین شود و همین اتفاق هم افتاد. 

او در دقیقه 71 جانشین فرشاد احمدزاده‌ای شد که در نیمه دوم دو فرصت خوب گلزنی را از دست داده بود. برنامه مورایس این بود که با فرستادن اسدی به زمین نفس تیمش را در خط حمله تازه کند.

اما در دقیقه 76 اتفاقی افتاد که همه برنامه‌های سپاهان را به هم ریخت. محمد دانشگر بی‌احتیاطی کرد و تکلی زد که خطرناک به نظر می‌رسید. داور هم با بررسی صحنه تصمیم به اخراج دانشگر گرفت.

از آنجایی که دانشگر مدافع آخر سپاهان بود طبیعی بود که مورایس تصمیم بگیرد یک مدافع را به زمین بفرستد. سرمربی سپاهان در یک اتفاق عجیب رضا اسدی را که چند دقیقه پیش به زمین فرستاده بود از بازی بیرون کشید و امید نورافکن به زمین فرستاد.

به این ترتیب رضا اسدی که هواداران سپاهان امیدوار بودند با ورودش به زمین تغییری در نتیجه ایجاد کند فقط 9 دقیقه بازی کرد! او با تشخیص مورایس در ترکیب اصلی سپاهان قرار نگرفت اما وقتی به زمین رفت با بدشانسی روبرو شد و فرصت زیادی برای کمک به سپاهان پیدا نکرد.

1359