حسرت بزرگ سپاهانی‌ها؛ گل‌هایی که فرشاد نزد!

حسرت بزرگ سپاهانی‌ها؛ گل‌هایی که فرشاد نزد!

پایگاه خبری فوتبالی – سپاهان بازیِ برده مقابل الهلال را با شکست 3 بر یک عوض کرد. 

به گزارش فوتبالی، دقایقی پیش و در بازی دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم سپاهان اصفهان در ورزشگاه نقش جهان این شهر با نتیجه 3 بر یک مغلوب الهلال عربستان شد. 

سپاهان در حالی این بازی را باخت که نیمه را با گل دیدنی رامین رضاییان در دقیقه 37 پیروز به رختکن رفته بود. اما در اوایل نیمه دوم مالکوم گل تساوی را زد و در وقت‌های تلف‌شده الکساندر میتروویچ و عبدالله الحمدان دو بار دیگر دروازه سپاهان را باز کردند. 

درست ثانیه‌هایی قبل از گل تساوی الهلال فرشاد احمدزاده یک فرصت گل خوب را از دست داد. شماره 10 سپاهان در موقعیت تک به تک نتوانست دروازه یاسین بونو را باز کند و لحظاتی بعد توپ به زمین سپاهان برگشت و با ضربه مالکوم تبدیل به گل تساوی شد. 

بعد از این گل احمدزاده صاحب یک فرصت گل خوبِ دیگر هم شد. اما در حالی که توپ از جلوی همه بازیکنان دو تیم در محوطه جریمه الهلال رد شده بود زیر پای فرشاد افتاد. اما ضربه این بازیکن با پای راست از بالای دروازه به بیرون رفت! 

بعد هم که محمد دانشگر اخراج شد و توازن مسابقه به هم خورد. الهلال که سپاهان را در موضع ضعیف‌تری می‌دید حملات زیادی را روی دروازه سپاهان تدارک دید و دو گل در وقت‌های تلف شده زد و بازی را برد. 

شاید اگر احمدزاده فرصتی را که قبل از گل تساوی الهلال داشت تبدیل به گل می‌کرد الان نتیجه چیز دیگری بود. او حتی می‌توانست سپاهان را به گل دوم هم برساند اما این اتفاق نیفتاد و الهلال توانست بازی را ببرد. 

الان قطعا احمدزاده بیشتر از بقیه بازیکنان سپاهان حسرت فرصت‌های از دست رفته را می‌خورد و احتمالا خودش را بیشتر از بقیه در شکست مقابل الهلال مقصر می‌داند و سرزنش می‌کند.  

1359