امباپه تصمیم خود را به مدیران پاریسن ژرمن اطلاع داد

امباپه تصمیم خود را به مدیران پاریسن ژرمن اطلاع داد

پیپایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که کیلیان امباپه دیگر قصدی برای ماندن در پاری سن ژرمن ندارد و به این ترتیب می خواهد که در تابستان پیش رو از جمع پاریسی ها جدا شود.

به گزارش فوتبالی ، کیلیان امباپه در آخرین فصل قرارداد خود با پی اس جی قرار گرفته است و در پایان این فصل می تواند به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم دیگری شود مگر آن که پاری سن ژرمن قراردادش را تمدید کند. امباپه قصدی برای تمدید کردن قراردادش با پاری سن ژرمن ندارد.

به نقل از فابریزیو رومانو، کیلیان امباپه به ناصر الخلیفی اطلاع داده است که قصدی برای ماندن در پاری سن ژرمن ندارد و در انتهای این فصل می خواهد از پاری سن ژرمن برود. البته او هنوز با رئال مادرید به توافق نهایی نرسیده است اما چیزی که مشخص است این است که کیلیان امباپه دیگر قرارداد جدیدی با پی اس جی امضا نخواهد کرد و به این ترتیب دوران حضور کیلیان امباپه در فوتبال فرانسه به پایان رسیده است.

رئال مادرید سال ها است که به دنبال جذب کیلیان امباپه است و به نظر می رسد که بالاخره موفق خواهد شد که این ستاره فرانسوی را جذب کند. در حقیقت امباپه می خواهد به عنوان بازیکن آزاد پاری سن ژرمن را ترک کند.

1470