سوال روز؛ تراکتور چرا هافبک دفاعی جذب نکرد؟

سوال روز؛ تراکتور چرا هافبک دفاعی جذب نکرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - وسواس شدید پاکو خمز موجب شد تراکتوری‌ها قید جذب هافبک دفاعی را بزنند.

به گزارش فوتبالی، پس از اتمام بازی‌ها در نیم فصل اول این موضوع عنوان می‌شد که سیاست تراکتور پس از جدایی آلوارو خیمنز جذب دو بازیکن در پست مهاجم نوک و هافبک دفاعی خواهد بود. با این وجود برخی اتفاقات پیش‌بینی نشده این سیاست را به کلی تغییر داد.

مصدومیت بلند مدت محمد قنبری در کنار مصدومیت عارف رستمی باعث شد تا تراکتور این دو بازیکن را به طور ناخواسته در اختیار نداشته باشد تا پاکو خمز اصرار به جذب بازیکن در پست وینگر داشته باشد.

تراکتور البته دو بازیکن در بخش‌های تهاجمی جذب کرده و سجاد آشوری را به عنوان وینگر و رحمان جعفری را به عنوان مهاجم نوک خریداری کرده ولی این تیم همچنان دو جای خالی دارد که سرمربی اسپانیایی با وسواس بالا تاکید شدیدی دارد تا هر دو جای خالی به دو بازیکن هجومی اختصاص یابد.

در همین راستا تی‌تی‌ها امروز خبر از حضور گزینه خارجی خود در تبریز دادند تا یک جای خالی خود را به جذب وینگر خارجی اختصاص دهند. البته شنیده‌ها از باشگاه تراکتور حاکی از این است که این تیم به دنبال جذب یک مهاجم داخلی هم هست که البته این موضوع هنوز به سرانجامی نرسیده و ابتدا گزینه‌های باشگاه تراکتور باید تکلیف خود با باشگاه کنونی‌شان را مشخص کنند.

اما شاید سوال اصلی این باشد که چرا پاکو خمز و باشگاه تراکتور به یکباره از جذب هافبک دفاعی منصرف شدند؟ 

پاسخ این سوال به وسواس و تاکید عجیب و غریب پاکو خمز برمی‌گردد. سرمربی تراکتور در نشست‌های خبری اواخر نیم فصل اول خود مدعی شده بود نام بازیکن را لیست نمی‌کند و در پستی که نیاز دارد، از باشگاه بازیکن می‌خواهد و حالا وی به کلی از جذب هافبک دفاعی منصرف شده و در نظر دارد از ریکاردو آلوز و میلاد کر به عنوان جایگزین صفا هادی در این پست استفاده کند.

مدیران تراکتور هم بابت مصاحبه‌های آتشین سرمربی خود در نشست های خبری و اعلام این موضوع تکراری که بازیکنی با نظر وی جذب نشده، قید جذب هافبک دفاعی را زده‌اند و نمی‌خواهند دوباره تنش‌های نیم فصل اول را با سرمربی خود در ادامه بازی‌ها تجربه کنند. این در حالی است که قرمزها بعد از ناکامی در جذب علیرضا علیزاده باز هم به دنبال خرید بازیکنی در این پست بودند و حتی نامه‌نگاری هم در این زمینه انجام دادند که در نهایت به دلایل فوق از خرید بازیکن در این پست منصرف شدند؛ مگر اینه پاکو باز هم تغییر موضع دهد!

1997