نمره تحقیرآمیز نشریه آلمانی برای هری کین

نمره تحقیرآمیز نشریه آلمانی برای هری کین

پایگاه خبری فوتبالی - هری کین مهاجم بایرن مونیخ نمره تحقیرآمیزی را به خاطر عملکردش بازی باواریایی مقابل لاتزیو در لیگ قهرمانان اروپا  کسب کرد.

به گزارش  فوتبالی، بایرن مونیخ پس از شکست سه بر صفر مقابل لورکوزن در مقابل لاتزیو نیز در ورزشگاه المپیکو با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. دایو اوپامکانو در این بازی اخراج شد و چیرو ایموبیله در دقیقه 69 تنها گل بازی را ثبت کرد.  هری کین از زمان انتقالش به بایرن مونیخ در 29 بازی 28 گل به ثمر رسانده اما در شب گذشته کاملا ناکام بود چرا که بایرن حتی یک شوت هم به چارچوب دروازه حریف نداشت. 

نشریه آلمانی بیلد نیز نمره بسیار ضعیفی را هری کین انتخاب کرده است. این نشریه بر اساس عملکرد بازیکنان در هر بازی نمره یک تا شش را به انها می دهد که نمره شش ضعیف ترین است. هری کین نمره شش را کسب کرد یعنی برابر با اوپامکانو که در این بازی اخراج شده بود.  بیلد در مورد عملکرد هری کین نوشته است:" در دقیقه هفتم یک موقعیت فوق العاده را از دست داد اما بعد از آن نتوانست ارتباطی با حملات بایرن مونیخ برقرار کند. او در نیمه دوم کاملا از جریان بازی خارج شده بود."

بایرن مونیخ که توسط تیم دسته سومی ساربروکن از جام حذفی آلمان کنار رفته، در لیگ آلمان پنج امتیاز از لورکوزن عقب افتاده و اگر در لیگ قهرمانان اروپا نیز موفق نباشند، در غین ناباوری ممکن است که فصل را بدون جام به پایان برسانند. 

4125