نورول پله: به عنوان یک تیم واقعی کار کردیم و پیروز شدیم

نورول پله: به عنوان یک تیم واقعی کار کردیم و پیروز شدیم

پایگاه خبری فوتبالی- بسکتبالیست آمریکایی تیم شهرداری گرگان گفت: وظیفه‌ای که بر عهده داشتیم را خیلی خوب می‌دانستیم و به آن عمل کردیم، احساس شگفت انگیزی داریم.

به گزارش فوتبالی، نورول پله، سنتر آمریکایی الاصل تیم بسکتبال شهرداری گرگان، این روزها در ترکیب نماینده ایران خوب می‌درخشد و شب گذشته نیز در دیدار مقابل النفت عراق، موفق شد با کسب ۱۴ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۲ پاس گل و یک بلاک، بار دیگر دبل‌دبل کند. پله به واسطه درخشش در ترکیب شهرداری گرگان، بار دیگر به اردوی تیم ملی لبنان دعوت شده است، او سال‌هاست که ملیت لبنانی دارد.

پله درباره پیروزی مقابل النفت عراق توضیح داد: بازی سختی بود. ما یکی از تاثیرگذارترین و کلیدی‌ترین بازیکنان خود یعنی «ویل چری» را در اختیار نداشتیم و سینا واحد هم در اواسط بازی به دلیل خطای زیاد از زمین خارج شد ولی ما به عنوان یک تیم واقعی کار کردیم و به پیروزی رسیدیم.

سنتر تیم بسکتبال شهرداری گرگان درباره برد قاطع مقابل النفت عراق افزود: ما وظیفه‌ای که بر عهده داشتیم را خیلی خوب می‌دانستیم و به آن عمل کردیم، احساس شگفت انگیزی داریم و این یک طرز فکر است: «به سراغ نفر بعدی برو.» ما با این ذهنیت پیش می‌رویم.

او در پایان صحبت‌های خود گفت: ما الان جشن می‌گیریم و سپس همه چیز باید تمام شود تا آماده بازی‌های بعد شویم. ما الان به عنوان یک تیم مرحله نخست را رد کرده و به مرحله جدید رسیده‌ایم، باید وظایف خود را به درستی انجام دهیم و با تمرکز سراغ بازی پیش رو برویم تا پیروز شویم.

1999