شرایط مالی خطرناک تیم مسی: به فنا رفتند!

شرایط مالی خطرناک تیم مسی: به فنا رفتند!

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از مدیران لیگ آمریکا گفته است که اینتر میامی از نظر مالی برای فصل جدید شرایط بسیار بدی دارد.

به گزارش فوتبالی ، اینتر میامی که دیوید بکام را به عنوان یکی از مالکان مشترک خود دارد، در  ماه های اخیر هزینه هایی نجومی برای خرید ستارگان سرشناس فوتبال دنیا داشته است.  آنها پس از جذب لیونل مسی به سراغ هم تیمی های سابق او در بارسلونا یعنی بوسکتس، آلبا و سوارز رفتند که همه این بازیکنان دستمزدهایی نجومی دریافت می کنند.

به نظر می رسد که اینتر میامی برای فصل جدید از سقف دستمزد تعیین شده برای باشگاه های لیگ آمریکا عبور کرده است  در حقیقت اینتر میامی باید سقف دستمزد بازیکنانش را کاهش بدهد تا بتواند مقررات لیگ آمریکا را رعایت کند و برخی بازیکنان این تیم نظیر ده آندره یدلین، سرجی کریستوف، گرگوره،  ژان موتا و روبرت تیلور در لیست فروش قرار گرفته اند.  از سویی اگر اینتر میامی نتواند کوکو ژان را به موقع بفروشد،قراردادش را فسخ می کند. یکی از مدیران ارشد لیگ آمریکا در این باره به   اتلتیک گفته است:" باشگاه اینتر میامی به فنا رفته است، به حرفم اعتماد کنید!"

مقررات سقف دستمزد در لیگ امریکا به شدت سختگیرانه است اما به نظر می رسد که مدیران میامی در این زمینه کاملا بی احتیاط بوده اند و شاید با تنبیهاتی نظیر کسر امتیاز یا جریمه نقدی مواجه شوند.

4125