این احتمال را جدی بگیرید؛ جدایی باهویی از پرسپولیس

این احتمال را جدی بگیرید؛ جدایی باهویی از پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- اخبار غیررسمی حاکی از احتمال جدایی نبیل باهویی از پرسپولیس است.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس برای اضافه کردن نام اوستون اورونوف به فهرستش، مجبور به کنار گذاشتن یکی از بازیکنانی است که سهمیه خارجی این تیم محسوب می‌شوند.

اگرچه اخباری درباره جدایی احتمالی شهاب زاهدی و حضور او در لیگ ژاپن به گوش می‌رسد اما گویا احتمال رفتن نبیل باهویی از پرسپولیس، بیشتر از زاهدی است.

امروز سایت برنا در خبری مدعی شده که با توافقاتی که صورت گرفته باهویی با دریافت نیمی از قرارداد ۳۶۰ هزار دلاری خود، قراردادش را با پرسپولیس فسخ خواهد کرد.باهویی تا امروز بیشتر از ۱۰۰ هزار دلار از پرسپولیس دریافتی داشته و با رسیدن این مبلغ به ۱۸۰ هزار دلار، یعنی نصف ارزش قراردادش، با پرسپولیس فسخ خواهد کرد.

این خبر در حالی منتشر شده که مهاجم سوئدی قرمزها چند روز قبل در گفت و گویی هیچ اشاره‌ای به رفتنش از این تیم نکرده و احتمالا از ماندن در پرسپولیس ابراز خوشحالی کرده است:" من با پرسپولیس قرارداد دارم و تمریناتمان را با مربی جدید پیگیری می‌کنیم تا برای نیم فصل دوم و خوشحالی و قهرمانی پرسپولیس در پایان فصل آماده می‌شویم."

حالا باید منتظر ماند و دید نهایتا تکلیف این بازیکن چه خواهد شد و آیا او از پرسپولیس می‌رود یا قرمزها روی نام بازیکن دیگری خط قرمز خواهند کشید.

1984