خشم مربی سوسیداد از اتفاقی که باعث گلزنی پی‌اس‌جی شد

خشم مربی سوسیداد از اتفاقی که باعث گلزنی پی‌اس‌جی شد

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدار دو تیم رئال سوسیداد و پاری سن ژرمن، هاماری ترائوره چند دقیقه به علت مصدومیت از زمین مسابقه خارج شد و در همان زمان، پاری سن ژرمن موفق شد گل برتری را به ثمر برساند.

به گزارش فوتبالی، در جریان دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های پاری سن ژرمن و رئال سوسیداد در ورزشگاه پارک دو پرنس شهر پاریس به مصاف همدیگر رفتند که در نهایت تیم فرانسوی موفق شد با 2 گل از سد رئال سوسیداد عبور کند. ایمانوئل آلگواسیل، سرمربی سوسیداد در پایان بازی از عملکرد بازیکنانش انتقاد کرد.

در گل نخست پاری سن ژرمن، کیلیان امباپه در نقطه کور خط دفاعی رئال سوسیداد رها شد و موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند. در نگاه اول، تاکفوسو کوبو که مامور مهار امباپه در ضربه کرنر بود، مقصر اصلی به نظر می‌رسد؛ اما آلگواسیل هاماری ترائوره که در زمان به ثمر رسیدن گل از زمین خارج شده بود را مقصر دریافت این گل می‌داند. او ترائوره را برای مهار امباپه در زمین قرار داد و در چند ثانیه که از زمین بیرون رفته بود، ستاره فرانسوی کار خودش را انجام داد.

آلگواسیل در این باره گفت: «من نمی‌توانم درک کنم بازیکنی که در جریان بازی به علت مصدومیت از زمین خارج شده، راهی بیمارستان نمی‌شود. بازیکنان من تنها باید در حالتی از زمین مسابقه خارج شوند که مصدومیتشان جدی باشد؛ وگرنه بازگشت دوباره‌شان به زمین معنایی ندارد. ترائوره برای چند دقیقه از زمین خارج شد و تیم ما ضربه خورد.»

آلگواسیل در ادامه صحبت‌هایش گفت: «با این حال، من خوشحال به اسپانیا برمی‌گردم. اگر در بازی برگشت مثل نیمه اول این بازی ظاهر شویم، می‌توانیم پاری سن ژرمن را با مشکل جدی مواجه کنیم. درست است که بازی رفت را 2-0 واگذار کردیم، اما ما تسلیم نمی‌شویم و به رویاپردازی خود ادامه می‌دهیم.»

1428