رقابت دو باشگاه انگلیسی برای خرید وینگر 26 ساله جنوا

رقابت دو باشگاه انگلیسی برای خرید وینگر 26 ساله جنوا

پایگاه خبری فوتبالی- آلبرت گودموندسون، مهاجم 26 ساله باشگاه جنوا مورد توجه نیوکاسل یونایتد و تاتنهام هاتسپر قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، وینگر 26 ساله برای باشگاه ایتالیایی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و 14 گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده است. ارزش او 35 میلیون یورو است و این وینگر می‌تواند خرید مفیدی برای هرکدام از این دو تیم باشد.

به گزارش نشریه ایتالیایی کالچو مرکاتو، باشگاه‌های ایتالیایی نیز تمایل دارند این ملی‌پوش ایسلندی را جذب کنند، اما دو باشگاه انگلیسی به دلیل منابع مالی خود در موقعیت بهتری نسبت به سایر باشگاه‌ها قرار دارند.

با این تفاسیر ممکن است گودموندسون پیشنهاد بهتری از تیم‌های انگلیسی دریافت کند؛ این بازیکن احتمالا در تابستان وسوسه خواهد شد که راهی لیگ برتر انگلیس شود. او قبلاً خود را در فوتبال ایتالیا ثابت کرده است و رفتن به لیگ انگلیس چالشی جدی در دوران حرفه‌ای او خواهد بود. او به دنبال آزمایش خود در بالاترین سطح فوتبال است و تاتنهام و نیوکاسل می‌توانند این فرصت را برای او فراهم کنند.

بازیکنانی مانند برایان گیل ممکن است در پایان فصل تاتنهام را ترک کنند و اسپرز به کیفیت و عمق بیشتری در خط حمله خود نیاز دارد. در مورد نیوکاسل نیز آن‌ها احتمالا کالوم ویلسون را در تابستان آتی از دست می‌دهند. آن‌ها جاناتان دیوید را هم به عنوان یک گزینه جذاب روی میز دارند، اما گودموندسون گزینه ارزان‌تری به حساب می‌آید.

گودموندسون می‌تواند در چند پست بازی کند. او که اغلب به عنوان وینگر ایفای نقش می‌کند، توانایی بازی در پست هافبک تهاجمی و مهاجم کاذب را هم دارد.

1428