عکس؛ پنالتی اخراج دادن اوپامکانو که باعث باخت بایرن مونیخ شد

عکس؛ پنالتی اخراج دادن اوپامکانو که باعث باخت بایرن مونیخ شد

پایگاه خبری فوتبالی - لاتزیو موفق شد با نتیجه یک بر صفر بایرن مونیخ را شکست بدهد و به این ترتیب اکنون تیم ایتالیایی شانس خوبی برای صعود به مرحله بعدی دارد.

به گزارش فوتبالی ، لاتزیو در ورزشگاه الیمپیکو شهر رم توانست با تک گل چیرو ایموبیله، بایرن مونیخ را شکست بدهد. این بازی در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برگزار می شد.

اوپامکانو مدافع فرانسوی بایرن مونیخ در این بازی با خطای خود روی پای گوستاو ایساکسن موجب شد تا برای لاتزیو اعلام پنالتی شود. البته اوپامکانو به خاطر این خطای خود با کارت قرمز مستقیم داور روبرو شد و از زمین مسابقه اخراج شد. در حقیقت داور مسابقه تشخصی داد که اوپامکانو یک خطای بسیار خشن انجام داده است و با کف پای خود به ساق پای بازیکن لاتزیو ضربه زده است و این خطای او کارت قرمز مستقیم دارد. ضمن این که لاتزیو یک موقعیت خطرناک برای گلزنی داشت.

با اخراج اوپامکانو و گلی که لاتزیو از روی نقطه پنالتی زد، دیگر بایرن مونیخ نتوانست به بازی برگردد و در نهایت شاگردان مائوریسیو ساری توانستند با نتیجه یک بر صفر بایرن مونیخ را شکست بدهند.

اوپامکانو در فصل گذشته در بازی بایرن مونیخ مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا هم سوتی ها و اشتباهاتی تاثیر گذار داشت.

1470