نیلوفر اردلان و یک اتفاق خوب؛ اولین برد در مقابل یک تیم بزرگ

نیلوفر اردلان و یک اتفاق خوب؛ اولین برد در مقابل یک تیم بزرگ

پایگاه خبری فوتبالی- هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال زنان با یک اتفاق خوب برای نیلوفر اردلان سرمربی تیم فوتبال زنان سپاهان همراه شد.

به گزارش فوتبالی، هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال زنان در حالی پیگیری شد که سپاهان توانست با یک گل ملوان انزلی را شکست دهد تا شاگردان نیلوفر اردلان اولین برد بزرگشان را در این فصل کسب کنند.

ابتدای فصل بود که باشگاه سپاهان هدایت تیم زنانش را به نیلوفر اردلانی سپرد که دو فصل پشت سر هم در لیگ فوتسال زنان عنوان قهرمانی کسب کرده بود و این امید را داشت تا این سرمربی با تیم سپاهان که بازیکنان زیادی را از دست داده بود کار بزرگی کند.

شروع سپاهان با اردلان در ابتدای فصل خیلی خوب بود و آنها با ۵ گل نماینده البرز را شکست دادند. سپاهانی ها در هفته دوم مقابل ملوان به تساوی رسیدند تا در اولین دیدار سختشان نتوانند به برد دست یابند. سپاهان در ادامه هم مقابل شهرداری سیرجان و خاتون بم شکست خورد و مقابل نماینده ایلام هم به تساوی رسید تا هیچ کدام از تیم های بالای جدول را نتواند شکست دهد. شروع نیم دوم اما برای نیلوفر اردلان خوب بود و آنها پس از برتری مقابل نماینده البرز، ملوان را هم شکست دادند تا اولین پیروزی سپاهان در این فصل مقابل یک تیم مدعی اتفاق بیافتد. 

حالا سپاهان و نیلوفر اردلان به این خود باوری رسیده اند که می توانند مقابل تیم های بزرگ هم نتیجه دلخواه بگیرند و در ادامه فصل برای این این تیم ها مشکل ساز شوند و چه بسا که تکلیف قهرمان را هم سپاهان مشخص کند. بردن تیم های بزرگ کاری است که نیلوفر اردلان در فوتسال به خوبی آن را بلد بود و حالا باید دید از این نقطه قوتش در فوتبال هم می تواند استفاده کند یا خیر.

سپاهان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال زنان باید به مصاف فرا ایساتیس شیراز برود.

۶۰۰۱