اعتراف سرمربی یوونتوس: اصلاً در حد اینتر نیستیم

اعتراف سرمربی یوونتوس: اصلاً در حد اینتر نیستیم

پایگاه خبری فوتبالی - مکس آلگری سرمربی یوونتوس معتقد است که اینتر در فوتبال ایتالیا، سال های زیادی از بیانکونری پیشی گرفته و حالا دو تیم فاصله زیادی از نظر کیفی با یک دیگر دارند. 

به گزارش فوتبالی، دو شنبه شب یوونتوس در ورزشگاه آلیانز با نتیجه یک بر صفر مقابل اودینزه تن به شکست داد تا امیدهای قهرمانی بانوی پیر کمرنگ تر از همیشه شود، اما آلگری به خبرنگاران گفت: "اینکه می خواستیم نزدیک اینتر بمانیم، به ما انگیزه داد، اما همانطور که همیشه گفته ام، اینتر واقعاً فصل جادویی را پشت سر می گذراند و آن ها لایق تعریف و تمجید هستند. آن ها پروژه خود را در سال های قبل با آنتونیو کونته شروع کردند و طبیعی است که بگوییم مدعی اصلی قهرمانی هستند. یوونتوس مسیر متفاوتی را از 2 سال پیش آغاز کرد. هدف ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان است، حتی با اینکه توانستیم در فصل گذشته به آن برسیم."

"کار سیمونه اینزاگی در اینتر خارق العاده است و باور کنید که وقتی این چیزها را می گویم، دیوانه نیستم. در 5 سال اول حضورم در یووه، ما بهترین تیم ایتالیا را داشتیم و قهرمانی کار آسانی بود. حالا نوبت اینتر است که بر فوتبال ایتالیا چیره شود. آن ها با یک بازی کمتر، 60 امتیاز جمع کرده اند که نشان می دهد، آن ها چند سال از ما جلوتر هستند."

4416