صادقی: بازی سختی مقابل ملوان داریم/ بازیکنان خوبی جذب کردیم

صادقی: بازی سختی مقابل ملوان داریم/ بازیکنان خوبی جذب کردیم

پایگاه خبری فوتبالی- مربی ذوب‌آهن گفت: ملوان توانسته چند بازیکن خوب به عنوان سرباز جذب کند و تبدیل به تیم بهتری شده است.

به گزارش فوتبالی، ابراهیم صادقی چهارشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی ذوب‌آهن اصفهان و ملوان بندرانزلی افزود: فردا نیم‌فصل دوم لیگ برتر شروع می‌شود و ما می‌دانیم ملوان نسبت به نیم‌فصل اول تغییرات زیادی داشته و تقویت شده است.

وی ادامه داد: ملوان توانست چند بازیکن خوب سرباز جذب کند و تبدیل به تیم بهتری شده است، بنابراین بازی سختی مقابل این تیم در پیش داریم.

وی اظهار داشت: ذوب آهن فردا در شهر و زمین خودش بازی می کند و هدف‌ تمامی اعضای تیم این است که فردا پیروز شویم. ما بدنبال ارتقای سطح کیفی تیم هستیم و با این انگیزه تمرین می‌کنیم و از همه بازیکنان تشکر می‌کنم که با تمام توان تلاش می‌کنند و امیدوارم فردا پیروز شویم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: با توجه به بازی‌هایی که در نیم‌فصل اول انجام دادیم و آنالیزی که روی تیم داشتیم، سعی کردیم در پُست‌های مورد نیاز، تیم را تقویت کنیم ولی همان طور که می‌دانید ۲ بازیکن‌ ما سرباز شدند و بازیکنان دیگری هم از تیم جدا شدند که البته از زحمات آنها تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: به نظر بنده بازیکنان خوبی را پنجره نقل و انتقالات زمستانی جذب کردیم‌ و برای هماهنگی نفرات جدید با تیم به زمان نیاز داریم و این نفرات بدون تردید می‌توانند در ادامه لیگ به ذوب آهن کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: بازی فردا، سپاهان و الهلال یک مسابقه ملی است و امیدوارم که تماشاگران از سپاهان ایران حمایت کنند و نماینده ایران نیز مقابل الهلال موفق باشد.

گفتنی است؛ ۲ تیم ذوب‌آهن اصفهان و ملوان بندر انزلی فردا از ساعت ۱۵ در ورزشگاه فولادشهر در چارچوب هفته ۱۶ لیگ برتر به مصاف یکدیگر می‌روند.

7474