اظهارنظر جالب سرمربی بایرن مونیخ برای تقابل با لاتزیو در لیگ قهرمانان

اظهارنظر جالب سرمربی بایرن مونیخ برای تقابل با لاتزیو در لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل سرمربی آلمانی بایرن مونیخ اصرار دارد که دیدار آن ها با لاتزیو کاملاً 50-50 است و هیچ تیمی از قبل برنده نیست.

به گزارش فوتبالی، امشب از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های لاتزیو و بایرن مونیخ از ساعت 23:30 به وقت تهران در استادیوم المپیکو به مصاف هم خواهند رفت. لاتزیو در سری آ با 37 امتیاز در رده هشتم است و بایرن مونیخ با 5 امتیاز فاصله با لورکوزن صدرنشین، در رده دوم بوندس لیگا قرار دارد. 

توخل راجع به بازی حساس امشب گفت: "تغییر تاکتیکی؟ فکر می کنم در فوتبال، طبیعی است که سیستم را تغییر دهید. تیم های زیادی هستند که با سیستم های مختلفی بازی می کنند. ما باید صبور باشیم و آرامش خودمان را حفظ کنیم. ما می دانیم که در این بازی باید چه کار کنیم. یک جلسه تمرینی عملی داشتیم و سپس راجع به فاز تدافعی با بازیکنان صحبت کنیم. ما قرار است مقابل یک تیم ایتالیایی بازی کنیم و من نمی خواهم چیزی از تاکتیکم را فاش کنم، چون می دانم که تیم های ایتالیایی و مخصوصا تیم های ساری، چه قدر منسجم و قوی هستند. به نظرم هر دو تیم 50 درصد شانس برای رفتن به مرحله بعدی دارند. چون لاتزیو در خانه یک تیم بسیار خوب است."

4416