روزی که رونالدو رکوردی ویژه در لیگ قهرمانان اروپا ثبت کرد

روزی که رونالدو رکوردی ویژه در لیگ قهرمانان اروپا ثبت کرد

پایگاه خبری فوتبالی - شش سال پیش یعنی در سال 2018 میلادی، در چنین روزی بود که کریستیانو رونالدو موفق شد یک رکورد ویژه را در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا ثبت کند.

به گزارش فوتبالی ، در مرحله یک هشتم نهایی از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2017/18، رئال مادرید و پاری سن ژرمن در دور رفت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند. در این بازی رئال مادرید موفق شد با نتیجه سه بر یک پی اس جی را شکست بدهد. دو گل از سه گل رئال مادرید را در این بازی کریستیانو رونالدو به ثمر رساند.

کریستیانو رونالدو در آن روز با دو گلی که مقابل پاری سن ژرمن ثبت کرد، یک رکورد ویژه را به نام خودش زد. کریس رونالدو تبدیل به اولین بازیکن تاریخ رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شد که موفق می شود در یک تیم باشگاهی، 100 گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر برساند. در حقیقت رونالدو با دو گلی که به پی اس جی زد، تعداد گل های خود در لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید را به عدد 100 رساند.

کریس رونالدو به طور کلی 140 گل در لیگ قهرمانان اروپا زده است و آقای گل تاریخ این رقابت ها است. رونالدو 105 گل به همراه رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است.

1471