گزارش ویژه/ بررسی میزان مقبولیت هواداری شکوری و طباطبایی در پرسپولیس

گزارش ویژه/ بررسی میزان مقبولیت هواداری شکوری و طباطبایی در پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی – دو عضو جدید هیات مدیره پرسپولیس طرفداران زیادی در باشگاه پرسپولیس و در میان هواداران این تیم ندارند.

به گزارش فوتبالی، پس از چند روز پر از خبر و شایعه بالاخره تغییرات در هیات مدیره پرسپولیس رخ داد. هادی شکوری و حسن طباطبایی به عنوان اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب و معرفی شدند.

در چند روز گذشته برخی افراد تلاش زیادی کردند تا به هیات مدیره پرسپولیس راه پیدا کنند اما در نهایت وزارت ورزش شکوری و طباطبایی را انتخاب و معرفی کرد. اما نکته عجیب این است که سایت باشگاه پرسپولیس هنوز خبر این تغییرات را منتشر نکرده است و به نظر می‌رسد اختلافاتی در این میان وجود دارد.

نکته عجیب‌تر اما این است که ظاهرا عمده هواداران پرسپولیس هم از آمدن این دو نفر به هیات مدیره رضایت ندارند. البته دلایل نارضایتی هواداران پرسپولیس برای هر کدام از این دو نفر متفاوت است.

هواداران پرسپولیس معتقدند شکوری قبلا هم در پرسپولیس پست و سمت داشته اما عملکرد او در آن دوران اصلا موفقیت‌‌آمیز نبوده است و به دلیل همین سابقه ناموفق نباید دوباره به این تیم برگردد.

اما دیروز سید شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در دفاع از شکوری گفت: «درباره شکوری مطالعه شده است. وی سال‌ها در فوتبال و باشگاه پرسپولیس حضور داشته است و قطعا وزارت نظارت خود را دارد و هر جا احساس کند که مشکلی پیش می‌آید درباره آن صحبت می‌کند

موضوع طباطبایی بسیار عجیب‌تر است. او در حال حاضر رییس فدراسیون کاراته است و سابقه‌ای در فوتبال ندارد. این که او قبلا در فوتبال کار نکرده به خودی خود باعث نگرانی می‌شود اما مورد نگران کننده‌تری هم وجود دارد.

طباطبایی در همان کاراته هم عملکرد سوال‌برانگیزی داشته است. تا حدی که بیش از 200 نفر از اهالی کاراته در دی ماه سال گذشته کمپینی به راه انداختند و خواهان برکناری او شدند. اما یک ماه بعد طباطبایی در انتخابات فدراسیون کاراته پیروز شد تا ماموریتش در این فدراسیون 4 سال دیگر ادامه داشته باشد.

نکته مهم دیگر این است که طباطبایی اگر می‌خواهد در هیات مدیره پرسپولیس باشد طبق قانون باید از فدراسیون کاراته استعفا بدهد که ظاهرا چنین قصدی هم دارد. با این وجود تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس مخالف حضور او و شکوری در هیات مدیره باشگاه هستند. اما وزارت ورزش که این دو نفر را انتخاب کرده، همچنان پای این تصمیم ایستاده است و نمی‌خواهد تغییری در این نفرات ایجاد کند.

1359