کاهش ارزش دی یونگ در بازار نقل و انتقالات

کاهش ارزش دی یونگ در بازار نقل و انتقالات

پایگاه خبری فوتبالی- ارزش فرنکی دی یونگ در چند ماه اخیر به دلیل افت کاهش داشته است.

به گزارش فوتبالی ، فرم ناامیدکننده اخیر از فرنکی دی یونگ در دیدارهای بارسلونا حقیقت گفتار کارشناسانی را ثابت می کند که ارزش او را در بازار نقل و انتقالات که ۸۰ میلیون یورو تخمین زده می شود را بیش از حد ارزیابی کرده اند.

فصل پنجم این بازیکن هلندی بدون اینکه قدمی به جلو بردارد می گذرد، موضوع فراتر از اعداد و ارقام است که نگران کننده است. او در این فصل یک گل زده و پاس گل نداده است، در مقابل ۱۰ پاس گلی که گوندوغان ثبت کرده، اما موضوع فراتر از ارقام است. دی یونگ بازیکنی بدون ثبات بوده است و به نوعی نتوانست خط هافبک تیم بارسلونا را هدایت کند. او هنگامی که بازی می کند مسابقات برای او مانند تمرین است، این بدترین چیزی است که می توان در مورد بازیکنی گفت که یکی از رهبران تیم محسوب می شود.

بارسلونا سه ماه پیش پیشنهاد تمدید را به دی یونگ ارسال کرد اما این بازیکن هنوز پاسخی نداده است .پیشنهاد تمدید بارسلونا به دی یونگ تا سال ۲۰۲۹ است. این پیشنهاد شامل کاهش دستمزد بازیکن نمی شود. این بازیکن که در فصل نقل و انتقالات تابستانی مورد نظر چند باشگاه انگلیسی بود احتمال دارد در تابستان ۲۰۲۴ برای حل بخشی از مشکلات مالی بارسلونا فروخته شود.

۱۰۰۹