بازیکن اسبق تیم ملی هلند به علت قاچاق کوکایین به حبس محکوم شد

بازیکن اسبق تیم ملی هلند به علت قاچاق کوکایین به حبس محکوم شد

پایگاه خبری فوتبالی - دادگاهی در هلند روز چهارشنبه اعلام کرد که کویینسی پرومس بازیکن باشگاه اسپارتاک مسکو و بازیکن اسبق سویا به علت مشارکت در پروژه قاچاق بیش از 1350 کیلو گرم کوکایین از طریق دو محموله از برزیل به بندر آنتورپ در بلژیک در ژانویه 2020، به شش سال حبس محکوم شده است.

به گزارش فوتبالی، دادستانی هلند در ابتدا درخواست 9 سال حبس را برای بازیکن سابق آژاکس داده بود که شش سال آن مورد تایید قرار گرفت. پرومس در سن 32 سالگی در باشگاه اسپارتاک مسکو در روسیه توپ می زند اما اگر به هلند برگردد، باید به زندان برود. 

متهم در روند قضایی شرکتی نداشت چرا که به گفته وکلایش، اولویت خود را وظایف شغلی خود قرار داده بود. او هرگز حاضر به همکاری با ماموران پلیس نشد و به همین خاطر مورد بازجویی قرار نگرفت اما تحقیقات ثابت می کنند که او در قاچاق مواد مخدر دست داشته هر چند که وکلایش چنین اتهامی را رد می کنند. پرومس که در حال حاضر در اسپارتاک مسکو توپ می زند، 

دادگستری اعلام کرده است که پرومس و دیگر متهمان پرونده به علت نقش داشتن در قاچاق 1350 کیلو کوکایین از برزیل به بلژیک، به شش سال حبس محکوم شده اند. 

در دسامبر 2020 نیز به علت حضور در یک درگیری با سلاح سرد، بازداشت شده بود. پرومس در آن زمان به علت چاقو زدن به پسرعمویش به هجده ماه حبس محکوم شده بود. 

4125