کتک کاری ستارگان کره جنوبی پیش از بازی مقابل اردن به خاطر پینگ‌پنگ!

کتک کاری ستارگان کره جنوبی پیش از بازی مقابل اردن به خاطر پینگ‌پنگ!

پایگاه خبری فوتبالی - سون هیونگ مین بازیکن ستاره کره ای تاتنهام با مصدومیت از ناحیه انگشت در بازی نیمه نهایی جام ملت های آسیا میان کره جنوبی و اردن حضور پیدا کرده بود.

به گزارش فوتبالی، سون روی دست راست خود در جریان بازی بانداژ بسته بود و حالا سان به دلیل این اتفاق اشاره کرده است. این نشریه گزارش داده است که سون پیش از این بازی حساس با برخی هم تیمی هایش درگیری فیزیکی پیدا کرده است که دلیل این درگیری مربوط به بازی پینگ پنگ بوده است!

در حقیقت سون از این که برخی بازیکنان تیم ملی کره جنوبی خیلی سریع شام خورده اند تا با هم پینگ پنگ بازی کنند، دلخور بوده است. کاپیتان تیم ملی کره جنوبی از هم تیمی هایش ناراحت بوده چرا که به عادت های مرسوم پیش از چنین بازیهای مهمی احترام نگذاشته اند و جوان های تیم درگیری های ذهنی دیگری به جز این بازی حساس داشته است. 

سان گزارش داده است که سون از بازیکنان جوان تیم خواسته تا به رستوران برگردند و پینگ پنگ بازی کنند و آنها به حرفش گوش نمی دهند تا کار به درگیری فیزیکی کشیده شود. یکی از این بازیکنان جوان، لی کانگ این، بازیکن پی اس جی بوده است. در نهایت حاضران سعی می کنند که آنها را از هم جدا کنند.

خبرگزاری یونهاپ گزارش داده است که سون و لی در این درگیری با همدیگر دست به یقه شده اند و حاضران مجبور شده اند که آنها را از هم جدا کنند. تیم ملی کره جنوبی در عین ناباوری توسط اردن حذف شد و از حضور در فینال باز ماند.

4125