دو مهاجم مصدوم بارسلونا به دیدار مقابل ناپولی نمی‌رسند

دو مهاجم مصدوم بارسلونا به دیدار مقابل ناپولی نمی‌رسند

پایگاه خبری فوتبالی- هواداران بارسلونا امیدوار بودند تا برای دیدار مقابل ناپولی، مصدومان تیم به تمرینات برگردند، اما شواهد نشان می‌دهند که چنین اتفاقی تا هفته آینده رقم نمی‌خورد و بلوگرانا دو مهره تهاجمی خود را در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، فران تورس و ژائو چند هفته‌ای است که از تمرینات گروهی بارسلونا دور هستند و قادر به همراهی تیمشان در مسابقات نیستند. گفته می‌شد که این دو بازیکن، تا دیدار رفت مقابل ناپولی بازمی‌گردند، اما حالا به نظر می‌رسد دوران ریکاوری تورس و فلیکس بیشتر از حد تصور تیم پزشکی بارسلونا طول کشیده است.

ژائو فلیکس از ناحیه مچ پا دچار پیچ‌خوردگی شده و گفته می‌شد پزشکان سعی دارند با تزریق مسکن او را برای این مسابقه آماده کنند، اما در حال حاضر این گزینه منتفی است. فران تورس نیز همسترینگش پاره شده و فعلا نمی‌تواند در مسابقات حاضر باشد.

اما خبر خوشحال‌کننده برای ژاوی، بازگشت سرجی روبرتو و اوریول رومئو برای دیدار برابر ناپولی است. این دو بازیکن، اگرچه جایگاهی در ترکیب اصلی بارسلونا ندارند، اما حضورشان بر روی نیمکت باعث می‌شود دست ژاوی بازتر باشد.

رافینیا و ترشتگن که دیگر مصدومان بارسلونا در هفته‌های گذشته بودند؛ برای دیدار این هفته بارسا مقابل گرانادا به میدان رفتند تا نشان دهند مشکلی برای همراهی تیمشان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ندارند.

رافینیا در مقابل گرانادا به عنوان دفاع چپ کاذب بازی کرد و شاید ژاوی قصد داشته باشد در مقابل ناپولی نیز از این روش استفاده کند. لامینه یامال خطرناک‌ترین عنصر تهاجمی بارسلونا در این هفته‌ها است و درخشش او در سمت راست خط حمله، ژاوی را مجاب کرد تا رافینیا را به جناح چپ ببرد.

1428