رئیس هیات مدیره پرسپولیس: با اعلام اسبقیان درویش تا پایان فصل به کار خود ادامه می‌دهد

رئیس هیات مدیره پرسپولیس: با اعلام اسبقیان درویش تا پایان فصل به کار خود ادامه می‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی- حسین شهریاری رئیس هیات مدیره پرسپولیس گفت: با اعلام سید محمدشروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش قرار شد آقای درویش تا پایان فصل به کار خود در سمتش ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی، حسین شهریاری رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امروز چهارشنبه در خصوص استعفای پیمان حدادی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه عنوان کرد: استعفای اعضا باید به تایید رئیس مجمع که وزیر ورزش و جوانان است برسد و او باید با این موضوع موافقت یا مخالفت کند. حدادی به دلیل برخی از مشکلات شرایط همکاری با باشگاه را نداشت، از همین رو استعفا داد و وزیر ورزش باید در این مورد تصمیم گیری کند.

وی در خصوص حضور ابراهیم شکوری و حسن طباطبایی در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در جمع بندی که در مجمع داشتیم به نام این دو عزیز رسیدیم که امیدواریم موفق باشند. اما موضوعی که مطرح است این است که باید یکی از اعضای هیات مدیره کم شود که منتظر هستیم وزیر ورزش در این خصوص تصمیم‌گیری کرده و دستورات لازم را صادر کند.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به اختلاف بین وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی در انتخاب اعضای هیات مدیره این باشگاه بیان کرد: اختلافی وجود ندارد و مشکلی با حضور این افراد نیست. برخی مسائل هست که با درایت و همکاری بین طرفین به زودی حل خواهد شد و هماهنگی‌ها مورد نیاز صورت خواهد گرفت.

شهریاری در پایان در خصوص وضعیت رضا درویش در پست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: با تصمیم ‌گیری و صحبت‌هایی که در مجمع انجام شد، با اعلام سید محمدشروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش قرار شد او تا پایان فصل به کار خود در سمتش ادامه دهد.

1999