اسلحه پنهان آنچلوتی باز هم خوش درخشید

اسلحه پنهان آنچلوتی باز هم خوش درخشید

پایگاه خبری فوتبالی- براهیم دیاز در این فصل عملکرد درخشانی در پیراهن رئال مادرید داشت و نشان داد شایستگی پوشیدن پیراهن تیم بزرگی همچون رئال مادرید را دارد.

به گزارش فوتبالی، براهیم دیاز یکی از بازیکنانی بود که خیلی کم‌سروصدا در ابتدای فصل به رئال مادرید بازگشت. زمانی که همه هواداران در تب و تاب انتقال جود بلینگهام بودند، دیاز از آث میلان به رئال برگشت تا تبدیل به ستاره بی‌بدیل کهکشانی‌ها در این هفته‌ها شود.

خیلی از هواداران و کارشناسان، او را یک گزینه نیمکت‌نشین می‌دیدند که فرصت زیادی برای بازی به دست نمی‌آورد و احتمالا حدس می‌زدند که مانند بازیکنانی همچون سبایوس و اودریوزولا، زیر سایه نام‌های بزرگ‎تر قرار می‌گیرد.

اما او حالا ناجی رئال مادرید شده است. در شبی که کار رئال مادرید در ردبول آره‌نا سخت شده بود و گره خورده بود، با یک حرکت انفرادی استثنایی و ضربه پای چپ فنی، دروازه آربی لایپزیش را فرو ریخت.

او دو هفته پیش در دیدار حساس مقابل اتلتیکو مادرید هم موفق به گلزنی شد. او در مجموع، در 28 بازی‌ای که در این فصل برای رئال مادرید به میدان رفت، توانست 7 گل به ثمر برساند؛ این در حالی است که دیاز در اکثر بازی‌ها به عنوان یار تعویضی به میدان آمد و فرصت کامل بازی کردن را به دست نیاورد.

او در جریان دیدار تیمش مقابل آربی لایپزیش دچار مصدومیت شد، اما پس از پایان بازی در مصاحبه‌اش اعلام کرد که احتمالا یک کبودی و مصدومیتی جزئی باشد و مشکلی برای بازی‌های آینده وجود نخواهد داشت. با وجود آمادگی براهیم دیاز، دیگر هواداران رئال مادرید نگرانی‌ای از بابت مصدومیت یا نبود جود بلینگهام ندارند.

1428