تایید مصدومیت ستاره منچسترسیتی توسط گواردیولا

تایید مصدومیت ستاره منچسترسیتی توسط گواردیولا

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی تایید کرد که جک گریلیش دچار ضرب دیدگی شده و ممکن است برای مدتی از مستطیل سبز به دور باشد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های کپنهاگن و منچسترسیتی به مصاف هم رفتند که در نهایت، مدافع عنوان قهرمانی موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد حریف دانمارکی عبور کند و حالا شانس زیادی برای حضور در بین 8 تیم برتر تورنمنت دارد. اما در این بازی، جک گریلیش مصدوم شد تا این برد برای گواردیولا و هواداران سیتی تلخ شود. 

گواردیولا پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: "گریلیش مصدوم شده و از این بابت واقعا ناراحتم. خودش نیز بسیار ناراحت است. من دکتر صحبت نکردم، اما به نظر می رسد که مشکل او، عضلانی باشد. در چند روز گذشته در تمرینات، گریلیش واقعا سرحال و شاداب بود. او واقعا خوب بازی می کرد و در جریان بازی، کمک حال سیتی بود. او حتی می خواست به بازی کردن ادامه دهد، اما ما نمی خواستیم ریسک کنیم، چون ممکن بود مصدومیت شدید تری به سراغش بیاید و ما او را برای مدت طولانی تر از دست بدهیم. امیدوارم گریلیش پس از چند روز به تمرینات بازگردد."

4416