محرومیت دو بازیکن سپاهان برابر الهلال و دغدغه مورایس برای مهار روبن نوس

محرومیت دو بازیکن سپاهان برابر الهلال و دغدغه مورایس برای مهار روبن نوس

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی پرتغالی سپاهان در دیدار برابر الهلال هادی محمدی و محمدجواد حسین نژاد را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال سپاهان در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید شامگاه پنج‌شنبه ۲۶ بهمن در ورزشگاه نقش جهان رو در روی تیم الهلال قرار گیرد. این بازی در شرایطی برگزار خواهد شد که «ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی سپاهان هادی محمدی و محمدجواد حسین نژاد را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

این دو بازیکن در دیدار برابر نیروی هوایی عراق در مرحله گروهی که در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد از داور بازی کارت قرمز دریافت کردند و با حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا علاوه بر جریمه مالی از حضور در ۳ دیدار آسیایی تیم خود محروم شدند.

مورایس در این بازی قصد دارد از امید نورافکن که اکثر دیدارهای نیم فصل اول را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، استفاده کند و این بازیکن ممکن است یک پست جلوتر و در خط وینگر به خدمت گرفته شود.

مورایس بازیکنان جوان دیگری هم روی نیمکت خواهد داشت و مهم‌ترین دغدغه این مربی در خط میانی است که بازیکنان این تیم بتوانند هافبک‌های خوش تکنیک الهلال مانند «روبن نوس» را مهار کنند.

1999