چهار مهاجم رئال مادرید و عملکرد درخشان آن‌ها در این فصل(عکس)

چهار مهاجم رئال مادرید و عملکرد درخشان آن‌ها در این فصل(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در این فصل از رقابت ها در حال حاضر صدرنشین رقابت های لالیگا است و به نظر می رسد که بتواند قهرمانی در این رقابت ها را در این فصل به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید از کوپا دل ری حذف شده است اما در لیگ قهرمانان اروپا هم همیشه یک مدعی بوده است و باید دید که عملکرد آن ها در لیگ قهرمانان اروپا در این فصل از رقابت ها به چه شکل خواهد بود. مادریدی ها امشب (سه شنبه) از ساعت 23:30 قرار است که به مصاف لایپزیش بروند.

خط حمله و عملکرد آن همواره تاثیر بسیار زیادی روی نتیجه گیری یک تیم دارد. در این فصل خط حمله رئال مادرید عملکرد خوبی داشته است. جود بلینگام به طور تخصصی یک هافبک هجومی است اما او در این فصل از رقابت های لالیگا موفق شده است 16 گل به ثمر برساند و به این ترتیب بهترین گلزن این فصل از رقابت های لالیگا بوده است. او در کل رقابت ها در این فصل برای رئال مادرید 20 گل زده و 8 پاس گل داده است.

وینیسیوس جونیور هم یکی دیگر از عوامل مهم خط حمله رئال مادرید است. این بازیکن برزیلی در این فصل 12 گل زده و هفت پاس گل داده است. رودریگو گوئس هم موفق شده است 13 گل بزند و 7 پاس گل بدهد.

خوسلو که بیشتر در این فصل در نقش مهاجم ذخیره رئال مادرید بوده است. 12 گل زده و چهار پاس گل داده است.

1470