عکس؛ وقتی رونالدو در رئال مادرید با فرگوسن روبرو شد

عکس؛ وقتی رونالدو در رئال مادرید با فرگوسن روبرو شد

پایگاه خبری فوتبالی - امشب سه شنبه (24 بهمن ماه) مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا آغاز می شود و رئال مادرید قرار است که در بازی خود به مصاف تیم لایپزیش برود و باید دید که در این بازی که در آلمان برگزار می شود، چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

به گزارش فوتبالی ، در فصل 2012/23، در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و منچستر یونایتد با هم روبرو شدند. در آن زمان سر الکس فرگوسن سرمربی منچستر یونایتد بود و کریستیانو رونالدو هم در رئال مادرید توپ می زد و ستاره مادریدی ها بود. در بازی رفت که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می شد، رئال مادرید و منچستریونایتد به تساوی یک بر یک رسیدند. تک گل رئال مادرید را کریستیانو رونالدو در آن بازی با یک پرش بلند و یک ضربه سر دیدنی به ثمر رساند.

در آن دیدار سر الکس فرگوسن، کریستیانو رونالدو را در آغوش کشید. فرگوسن در سال 2003 میلادی رونالدو را از اسپورتینگ پرتغال به منچستر یونایتد برد. کریستیانو رونالدو تا سال 2009 در منچستر یونایتد حضور داشت و پس از آن راهی رئال مادرید شد.

در بازی برگشت در اولدترافورد، رئال مادرید موفق شد با نتیجه دو بر یک منچستر یونایتد را شکست بدهد. در آن بازی رونالدو باز هم گلزنی کرد.

1470