لاپورتا به دنبال جذب وینگر پرتغالی در تابستان 2024

لاپورتا به دنبال جذب وینگر پرتغالی در تابستان 2024

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در تابستان پیش رو قرار است که تغییرات زیادی داشته باشد و این تغییرات هم در کادر فنی و هم در میان بازیکنان خواهد بود.

به گزارش فوتبالی ، ژاوی هرناندز به طور قطع در انتهای فصل جاری بارسلونا را ترک خواهد کرد و آبی و اناری پوشان یک سرمربی جدید خواهند داشت که باید دید که این سرمربی چه کسی خواهد بود. همچنین گفته شده است که باشگاه بارسلونا قصد دارد بازیکنانی مثل فرنکی دی یونگ و رونالد آرائوخو را به فروش برساند و رقمی حدود 200 میلیون یورو از فروش بازیکنان خود به دست بیاورد.

به نقل از روزنامه اسپورت کاتالونیا، خوان لاپورتا در نظر دارد تا ستاره هایی را هم برای تیم خود در تابستان آینده جذب کند. یکی از این بازیکنان رافائل لیائو، وینگر پرتغالی تیم میلان ایتالیا است. لیائو در حال حاضر 24 سال سن دارد. البته او قرارداد خود را با باشگاه میلان تا سال 2028 میلادی تمدید کرده است و میلان برای او بند فسخ قرارداد با رقم 175 میلیون یورو قرار داده است.

بارسلونا اگر می خواهد رافائل لیائو را جذب کند باید با باشگاه میلان وارد مذاکره شود و باید دید که در نهایت باید دید که می تواند رضایت میلان را برای خرید این بازیکن جلب کند یا خیر.

1470