جلسه مالک نساجی با آلکاراز برای کنده شدن از قعر

جلسه مالک نساجی با آلکاراز برای کنده شدن از قعر

پایگاه خبری فوتبالی - مالک نساجی در آستانه آغاز نیم فصل دوم تماشاگر ویژه تمرین تیمش بود.

به گزارش فوتبالی، فصل برای نساجی تا بدینجای کار اصلاً خوب پیش نرفته و این تیم پس از پایان نیم فصل دوم در رده پانزدهم جدول ایستاده و خطر سقوط به لیگ آزادگان را حس می‌کند.

مازنی‌ها که برای تغییر شرایط خود در هفته‌های پایانی نیم فصل اول دست به تغییر سرمربی زدند و لوکاس آلکاراز اسپانیایی را جانشین سید مهدی رحمتی کردند، همچنان نتوانسته‌اند به شرایط خود بهبود ببخشند و حتی در اولین مسابقه جام حذفی خود هم در قائمشهر مغلوب آلومینیوم اراک شدند.

نساجی که باید در هفته شانزدهم لیگ برتر و در آغاز بازی‌ها در تهران میهمان پیکان باشد، یک میهمان ویژه در تمرینات دیروز خود داشت. رضا حدادیان مالک نساجی در این جلسه تمرینی حضور پیدا کرد تا دیداری با بازیکنان تیمش در آستانه از سرگیری مسابقات داشته باشد.

این حضور حدادیان که بی‌ارتباط به روزهای سخت نساجی در مسابقات هم نیست، باعث شد تا مالک نساجی در تمرین این تیم با آلکاراز جلسه‌ای سر پا و دو نفری برگزار کند و احتمالاً دغدغه‌ها و نگرانی‌های خود را به مرد اسپانیایی منتقل کند و باید دید آلکاراز خواهد توانست با کسب نتایج مناسب، شرایط جدولی تیم قائمشهری را بهتر کند یا نه.

1997