درویش از خودش رفع اتهام کرد؛ اردوی دوبی در زمان یحیی قطعی شد

درویش از خودش رفع اتهام کرد؛ اردوی دوبی در زمان یحیی قطعی شد

پایگاه خبری فوتبالی – مدیر عامل پرسپولیس به طعنه‌های اخیر یحیی گل‌محمدی پاسخ داد.

به گزارش فوتبالی، درست بعد از پایان آخرین بازی نیم‌فصل اول لیگ برتر یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از بازی پرسپولیس و مس رفسنجان استعفا داد و تلاش‌های باشگاه پرسپولیس برای بازگشت او به نتیجه نرسید.

باشگاه پرسپولیس بعد از مذاکره با چند مربی از جمله برانکو ایوانکوویچ در نهایت اوسمار ویرا دستیار برزیلی یحیی را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کرد. این تصمیم زمانی گرفته شد که بازیکنان در اردوی دوبی بودند.

گل‌محمدی چند روز پیش در مصاحبه‌ای درباره دلایل رفتنش از پرسپولیس گفت که احساس می‌کرد تا وقتی او در تیم باشد مشکلات حل نمی‌شود! بعد هم به طعنه گفت که الحمدلله بعد از رفتنش پرسپولیس هم پولدار شده است. هم بازیکن خوب داخلی و خارجی خریده است و هم اردوی تدارکاتی خارجی می‌رود!

به نظر می‌‌رسید این حرف‌‌های طعنه به رضا درویش مدیر عامل باشگاه باشد. درویش امروز در نشست خبری خودش در این باره هم صحبت و تا جایی که امکان داشت از خودش رفع اتهام کرد.

مثلا درویش گفته بود گل‌محمدی خسته است و به همین دلیل از پرسپولیس رفت. اما اکنون شنیده می‌شود یحیی در حال مذاکره با باشگاه فولاد است! درویش در این باره گفت: «فکر می‌کنید من باید به او بگویم جایی برود یا نه؟ این را می‌توانید از خودشان بپرسید که آیا اختلاف نظری با من داشته است یا نه

درویش درباره طعنه یحیی درباره پولدار شدن باشگاه و خرید بازیکن و اردوی خارجی هم گفت: «من جواب این را چه بدهم؟ قبل از این که گل‌محمدی برود من به او گفتم که اسپانسر اردو فراهم شده است. یعنی ما دست روی دست بگذاریم و کاری نکنیم؟ گل‌محمدی کدام بازیکن را خواست و ما نگرفتیم؟ او هم اگر بازیکنی خواست و آزاد بود ما گرفتیم. بازیکنانی که می‌توانستیم را گرفتیم. کما این که شاید بازیکنان دیگری هم بود که الان ستاره تیم‌های خودشان هستند اما من به او پیشنهاد دادم و او از لحاظ فنی قبول نکرد

1359