حمله درویش به انصاری‌فرد با اسم رمز رادوشوویچ و استوکس

حمله درویش به انصاری‌فرد با اسم رمز رادوشوویچ و استوکس

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل پرسپولیس بابت قراردادهایی که در دوران حضور محمدحسن انصاری‌فرد بسته شده، شدیدا از مدیرعامل اسبق پرسپولیس انتقاد کرده است.

به گزارش فوتبالی، رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در تازه‌ترین صحبت‌های خود بابت قرارداد سنگین بوژیدار رادوشوویچ صحبت‌های تندی داشته و به نوعی به مدیرعامل وقت سرخ‌ها یعنی محمدحسن انضاری‌فرد که پای برگه قرارداد رادو را امضا کرده، حمله کرده است.

از نظر درویش هوادار پرسپولیس باید مطالبه‌گر این موضوع باشد که چرا باید ۶۰ میلیارد تومان از منابع مالی باشگاه به رادوشوویچ اختصاص یابد و چه کسی این بلا را سر پرسپولیس آورده است!؟ مدیرعامل سرخ‌ها در ادامه این پرسش را مطرح می‌کند که چه کسی قرارداد دروازه‌بان کروات را تمدید کرد که پولش را او مجبور شده بدهد و یا اینکه چه کسی اوساگونا را به پرسپولیس آورده است؟

مدیرعامل قرمزهای پایتخت، به قضیه خرید آنتونی استوکس هم پرداخته و معتقد است آن زمان افکار عمومی مهاجم ایرلندی را بازیکن خوبی نمی‌دانستند و می‌گفتند با او قرارداد نبندید و در ادامه این سوال را مطرح کرده که چه کسانی پشت صحنه قرارداد استوکس بودند و با وی قرارداد بستند؟

درویش پایان اشاره کرده که اگر مجبور نبوده که ۶۰ میلیارد تومان به رادوشوویچ بپردازد، الان این پول را به بازیکنان کنونی پرداخت کرده بود و درصد پرداختی‌های این تیم بیشتر می‌شد.

1997