استقبال گل‌محمدی از پیشنهاد فولاد/ سرمربی سابق پرسپولیس جانشین مارتینز می‌شود؟

استقبال گل‌محمدی از پیشنهاد فولاد/ سرمربی سابق پرسپولیس جانشین مارتینز می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا یحیی گل‌محمدی، دوباره به لیگ برتر برمی‌گردد؟

به گزارش فوتبالی، گل‌محمدی پس از 4 سال فعالیت به عنوان سرمربی پرسپولیس، حدود یک ماه قبل به صورت توافقی از جمع قرمزها جدا شد تا در نهایت دستیار برزیلی او هدایت پرسپولیس را برعهده بگیرد.

گل‌محمدی دلایل استعفای خود را مسائل مختلفی از جمله خستگی و مشکلات گوناگون در لیگ برتر عنوان کرده بود، لذا انتظار نمی‌رفت او به این زودی‌ها بخواهد به فوتبال ایران برگردد.

اما چند روز بعد از آنکه شایعاتی درباره احتمال بازگشت یحیی به پرسپولیس در صورت تغییر مدیرعامل این تیم منتشر شد، امروز خبرگزاری تسنیم مدعی شده سرمربی سابق پرسپولیس با پیشنهادی از سوی فولاد خوزستان رو به رو شده و برای قبول هدایت این تیم چراغ سبز نشان داده است.

فولاد با ایگناسیو مارتینز نتایج قابل توجهی به دست نیاورد و حذف زودهنگام آن‌ها در جام حذفی با شکست مقابل چادرملو، مدیران فولاد را بر آن داشت تا با سرمربی اسپانیایی قطع همکاری کنند.

هم اکنون از یحیی گل‌محمدی به عنوان جدی‌ترین گزینه جانشینی مارتینز یاد می‌شود و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، به زودی یحیی راهی اهواز خواهد شد تا هدایت فولاد را برعهده بگیرد.

طبق قوانین نقل و انتقالات، یک مربی نمی‌تواند قرارداد خود را به صورت یک طرفه فسخ کرده و راهی تیم دیگر شود، اما از آنجایی که جدایی گل‌محمدی به صورت توافقی و با رضایت طرفین صورت گرفته، سرمربی سابق قرمزها مشمول این قانون نخواهد شد و مانعی برای حضور او در فولاد وجود ندارد.

7474