توضیح درویش درباره جزئیات جلسه با برانکو در قطر

توضیح درویش درباره جزئیات جلسه با برانکو در قطر

پایگاه خبری فوتبالی– روایت جدیدی از جلسه مدیرعامل پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ منتشر شده است.

به گزارش فوتبالی، حتما در جریان هستید که در جریان برگزاری مسابقات جام ملتهای آسیا، رضا درویش برای راضی کردن برانکو راهی قطر شد تا با سرمربی وقت تیم ملی عمان، ملاقات حضورش داشته باشد.

چند روز بعد از این اتفاق و در شرایطی که پاسخ منفی مربی کروات به پرسپولیس مشخص شده بود، برانکو مدعی شد در جریان دیدار با درویش، هیچ خبری از مذاکره نبوده و او با مدیرعامل پرسپولیس، فقط یک فنجان قهوه میل کرده است! 

ادعایی که باعث مطرح شدن انتقادهای جدیدی از درویش شد که چرا فقط برای خوردن یک قهوه با برانکو، راهی قطر شده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در بخشی از مصاحبه مفصلش با خبرگزاری ایسنا، درباره آن جلسه، به صورت کامل توضیح داده و ابتدا درباره ماجرای قهوه جنجالی حرف زده است:" در جلسه‌های مذاکره دو طرف قهوه می‌خورند دیگر. البته من چای خوردم و برانکو قهوه خورد."

درویش با این مقدمه کوتاه، سراغ توضیح درباره جلسه برگزارشده می‌رود:" او در جلسه با ما قراردادی نشان داد که بر اساس آن می‌گفت به یک تیم ملی اروپایی قول داده است تا با آن‌ها همکاری کند. البته می‌گفت عمان هم خواهان ادامه همکاری است. البته بحث خانوادگی هم مطرح بود چون به خانواده قول داده بود اگر می‌خواهد کار کند نزدیک آن‌ها باشد. در آخر جلسه هم به او گفتم باز هم فکر کند و بعد از بازی پیش رو که داشتند، نظر نهایی را بدهد."

این وسط اتفاقی افتاد که پرسپولیسی‌ها به بازگشت برانکو امیدوار شده بودند:" بعد از بازی برانکو طوری مصاحبه کرده بود که فکر می‌کردیم شاید بخواهد بیاید، به خاطر همین باز هم با او صحبت کردیم که پاسخ نهایی خود را داد و گفت نمی‌تواند به پرسپولیس بیاید. او از من بسیار تشکر کرد که مفاصا حساب مالیاتی‌اش را هم برایش گرفته بودم."

1997