بارسلونا به دنبال جذب مدافع سابق آکادمی رئال مادرید

بارسلونا به دنبال جذب مدافع سابق آکادمی رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- ماریو هرموسو، مدافع 28 ساله اتلتیکو مادرید هنوز با پیشنهاد تمدید قرارداد روخی بلانکو موافقت نکرده و امکان دارد در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان از جمع سرخپوست‌های شهر مادرید جدا شود.

به گزارش فوتبالی، یکی از اهداف اصلی بارسلونا در تابستان پیش رو، جذب بازیکنانی است که قراردادشان به اتمام می‌رسد و می‌توانند با انتقالی آزاد به تیم دیگری بپیوندند. یکی از بازیکنانی که به زودی قراردادش با تیمش به پایان می‌رسد، ماریو هرموسو، مدافع اسپانیایی اتلتیکو مادرید است. این بازیکن 28 ساله، سابقه بازی برای تیم‌های پایه رئال مادرید را هم در کارنامه دارد.

پیش از این مدیران روخی بلانکو به او پیشنهاد تمدید قرارداد با دستمزد کمتر دادند؛ اما نماینده‌های بازیکن با پیشنهاد اتلتیکو مادرید مخالفت کردند. اتلتیکو مادرید برای تبعیت از قوانین مالی لالیگا، قصد دارد دستمزد بازیکنانش را در قراردادهای جدید کاهش دهد.

ماریو هرموسو بازیکن مورد علاقه استون ویلا هم هست. تیم‌های ایتالیایی مثل ناپولی، رم، اینتر و یوونتوس هم شرایط او را زیر نظر دارند و تمایل دارند در تابستان آتی او را به خدمت بگیرند.

جرارد رومرو، یکی از خبرنگاران نزدیک به باشگاه بارسلونا مدعی شده است که بلوگرانا نیز او را برای تابستان تحت نظر دارد. او در حال حاضر قصد ندارد با پیشنهاد فعلی اتلتیکو موافقت کند و این کار را برای بارسلونا راحت‌تر می‌کند.

اگر بارسلونا بخواهد یکی از مدافعان خود را به فروش برساند، ماریو هرموسو می‌تواند گزینه معقولی برایشان باشد. او توانایی بازی در جناح چپ خط دفاعی را هم دارد.

هرچند گفته می‌شود احتمال جدایی مارکوس آلونسو از بارسلونا هم زیاد است و هرموسو شاید گزینه جانشینی آلونسو باشد.

1428