تیم مسی به دنبال خرید پسر ستاره سابق رئال مادرید

تیم مسی به دنبال خرید پسر ستاره سابق رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر میامی خود را برای شروع فصل در لیگ آمریکا آماده می کند و به نظر می رسد که این باشگاه به سراغ پسر ستاره اسبق تیم ملی آرژانتین و رئال مادرید رفته است.

به گزارش فوتبالی، فدریکو 21 ساله پسر فرناندو ردوندو هافبک اسبق رئال مادرید است. فدریکو که در پست دفاع میانی بازی می کند و در آرخنتینوس جونیورز نمایش خوبی داشته، حالا شاید به هم تیمی جدید لیونل مسی در اینتر میامی ملحق شود. کریستین مالاسپینا مدیر باشگاه آرژانتینی در مورد این پیشنهاد گفت:"پیشنهادی جدید از باشگاه اینتر میامی برای انتقال فدریکو ردوندو دریافت کرده ایم که از پیشنهادهای قبلی انها بالاتر است."

فدریکو بدین ترتیب به احتمال فراوان به زودی راهی لیگ آمریکا خواهد شد تا به هم تیمی جدید مسی تبدیل شود. مدیر باشگاه آرخنتینوس جونیورز در ادامه گفت:"اگر پیشنهاد آنها به مبلغ درخواستی ما نزدیک تر شود، این فروش برای باشگاه ما و خود بازیکن، انتقال بزرگی خواهد بود. البته آرخنتینوس جونیورز هنوز 15 درصد از درآمد انتقال احتمالی او در آینده را حفظ خواهد کرد."

اینتر میامی در تلاش است که مدافع میانی بخرد. تلاش انها برای جذب مارکوس روخو مدافع سابق منچستریونایتد بی نتیجه بود و حالا این باشگاه سراغ فدریکو ردوندو رفته که البته او همچون پدرش توان حضور در پست هافبک دفاعی را هم دارد.

4125