واکنش چلسی به احتمال فروش ستاره اوکراینی

واکنش چلسی به احتمال فروش ستاره اوکراینی

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه چلسی موضع خودش در خصوص میخاییل مودریک را مشخص کرد.

به گزارش فوتبالی، میخاییلو مودریک، وینگر اوکراینی چلسی که زمستان 2023، با مبلغی نجومی به آبی‌های لندن پیوست، هرگز نتوانست فرم ایده‌آل خود را به دست بیاورد و هنوز در تلاش است تا بتواند تبدیل به مهره‌ای کلیدی برای تیمش شود.

با این وجود، هواداران و مدیران باشگاه امیدوار هستند این بازیکن در آینده بتواند تاثیرگذار ظاهر شود؛ چون او تنها 23 سال سن دارد و هنوز راه زیادی برای درخشیدن برایش باقی مانده.

اما مسئله فیرپلی مالی، شاید باعث شود تا شیرهای لندن به فکر فروش بازیکنان خود بیافتند. آن‌ها در چند پنجره قبلی هزینه‌های زیادی انجام دادند و برای به ثبات رساندن تراز مالی، راهی جز فروش بازیکن ندارند؛ چرا که فرصت کسب قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا برایشان فراهم نیست و نمی‌توانند از پاداش‌های ناشی از موفقیت در تورنمنت‌ها سودی به دست آورند.

به طور مثال، کانر گلگر که در دیدار شب گذشته چلسی مقابل کریستال پالاس در نقش یک ستاره ظاهر شد و دو بار برای آبی‌ها گلزنی کرد، ممکن است در تابستان 2024 به فروش برسد.

اما مودریک هنوز گزینه قطعی برای فروش نیست. او در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان با پیشنهاد بایرن مونیخ مواجه شد که در نهایت سران چلسی با این انتقال مخالفت کردند. فابریتزیو رومانو در مصاحبه با رسانه CaughtOffside در این باره گفت: «درست است که بایرن با چلسی تماس گرفت تا در مورد شرایط جذب میخائیلو مودریک سوال بپرسد، اما آبی‌ها فوراً به این پیشنهاد پاسخ منفی دادند.»

رومانو در ادامه مدعی شد که پس از منتفی شدن این انتقال، بایرنی‌ها تصمیم گرفتند برایان زاراگوزا را در همین زمستان به خدمت بگیرند.

1428