فدراسیون فوتبال عربستان دستمزد نجومی مانچینی را انکار کرد

فدراسیون فوتبال عربستان دستمزد نجومی مانچینی را انکار کرد

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر تیم ملی عربستان معتقد است رسانه‌های گوناگون، در خصوص رقم دریافتی مانچینی اغراق به خرج دادند.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتبال عربستان در جام ملت‌های آسیا ناامیدکننده ظاهر شد و با شکست برابر کره جنوبی در ضربات پنالتی از صعود به جمع هشت تیم برتر بازماند. انتقادها از روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیایی عربستان بعد از حذف این تیم بسیار بالا گرفت؛ آن هم در شرایطی که مانچو با اختلاف زیاد نسبت به دیگر مربیان، گران‌ترین مربی جام ملت‌ها بود.

رسانه‌های عربی هنگام برگزاری جام ملت‌های آسیا در گزارش‌هایی نوشتند که مانچینی سالانه ۲۸ میلیون یورو دستمزد دریافت می‌کند که این رقم او را به گران‌ترین مربی جهان تبدیل کرده است.

فدراسیون فوتبال عربستان در پایان جام ملت‌های آسیا به دستمزد نجومی مانچینی واکنش نشان داد و آن را رد کرد. اسپورت عربستان نوشت: حسین الصادق، مدیر تیم ملی عربستان گفته است درباره حقوق مانچینی بزرگنمایی شده و رقم‌های عجیبی را به کار بردند. به گفته او در لیگ عربستان مربیانی هستند که حقوقشان بیشتر از مانچینی است. الصادق گفت: «فقط این را بگویم که دو مربی در لیگ عربستان هستند که دستمزد آنها بالاتر از مانچینی است.»

ناکامی تیم ملی فوتبال عربستان در جام ملت‌های آسیا باعث شده است تا انتقادهای زیادی از روبرتو مانچینی صورت بگیرد و حتی بحث اخراجش هم مطرح شود. شبکه DAZN ایتالیا مدعی شد که احتمال جدایی مانچینی از تیم ملی فوتبال عربستان زیاد است و این سرمربی در صورت جدایی به لیگ جزیره برخواهد گشت و گزینه اصلی هدایت چلسی و جایگزینی پوچتینو به شمار می‌آید.

7474