نقد تند صحبت‌های عجیب الهویی؛ به تیم زیر ۱۳ سال بروید!

نقد تند صحبت‌های عجیب الهویی؛ به تیم زیر ۱۳ سال بروید!

پایگاه خبری فوتبالی – محمد حسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر در مونولوگی نسبتا طولانی سعید الهویی دستیار امیر قلعه‌نویی را به چالش کشید.

به گزارش فوتبالی، صحبت‌های سعید الهویی، دستیار محبوب امیر قلعه نویی در یک برنامه تلویزیونی بسیار جنجالی شده و انتقادات زیادی بابت آن مطرح می‌شود. صحبت‌هایی که به برنامه فوتبال برتر هم کشیده شد و محمدحسین میثاقی مجری این برنامه به آن واکنش نشان داد.

میثاقی معتقد است اینکه سرمربی تیم ملی بعد از پایان مسابقات عذرخواهی کرده، این اتفاقی مبارک است که یعنی یک جای کار می‌لنگیده و ما آن را قبول کرده‌ایم و به دنبال برطرف کردن خواهیم بود و این عذرخواهی جنبه کمک به تیم ملی دارد.

در ادامه مجری برنامه فوتبال برتر با اشاره به صحبت‌های اخیر الهویی، ضمن اینکه وی را مربی بادانشی می‌داند می‌گوید که نباید برخی صحبت‌ها برای تیم ملی بزرگسالان مطرح شود و اینکه گفته می‌شود تیم ملی به دنبال توسعه بوده، چیزی است که کمکی نخواهد کرد و برای توسعه باید در تیم زیر ۱۳ ساله‌ها مشغول به کار بود که نتیجه‌گیری در آن ملاک نیست.

از نظر محمدحسین میثاقی صحبت راجع به هیبرید اینفورمیشن و شانس باعث ناراحتی مردم می‌شود و کمکی به تیم ملی نخواهد کرد تا این مجری ورزشی هم به اظهارات جنجالی سعید الهویی واکنش خود را داشته باشد.

1997