کاپیتان اینتر، رویای تابستانی اریک تن هاگ

کاپیتان اینتر، رویای تابستانی اریک تن هاگ

پایگاه خبری فوتبالی- گفته می‌شود که اریک تن هاگ، لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی اینتر میلان را برای تابستان 2024 زیر نظر دارد و او را اصلی‌ترین گزینه تهاجمی خود در بازار نقل و انتقالات می‌بیند.

به گزارش فوتبالی، بر اساس گزارشی از فیچاجس، سرمربی هلندی شخصا از مدیران شیاطین سرخ درخواست کرده است تا وضعیت ملی‌پوش آرژانتینی اینتر را زیر نظر بگیرند و شرایط را برای امضای قرارداد با او فراهم کنند.

تن هاگ می‌داند که در تابستان پیش رو، تیم مدیریتی جدید امور نقل و انتقالاتی را زیر نظر دارند و می‌تواند بر روی انگیزه بالای سر جیم رتکلیف برای بازسازی منچستریونایتد حساب ویژه‌ای باز کند. او اهداف اصلی خود را تقویت خط دفاع و خط حمله قرار داده است.

او می‌خواهد مهاجمی جذب کند که آزادی عمل بیشتری به راسموس هویلوند بدهد و لائوتارو مارتینز، گزینه مدنظر او است. تنها دو سال تا پایان قرارداد مارتینز با اینتر باقی مانده و اگر مدیران منچستریونایتد پیشنهاد خوبی ارائه کنند، احتمالا سران اینتر با آن موافقت می‌کنند.

شاید بزرگ‌ترین مانع برای منچستریونایتد، سقف دستمزد بازیکنان تیم باشد. آن‌ها برای این‌که لائوتارو مارتینز را جذب کنند، باید چند بازیکن از لیست خود خارج کنند. قرارداد آرون ون بیساکا و ویکتور لیندلوف در تابستان 2024 به پایان می‌رسد. از طرف دیگر، جیدون سانچو که با اریک تن هاگ به مشکل خورده، یکی از گزینه‌های فروش در نقل و انتقالات تابستانی به حساب می‌آید. جدایی این بازیکنان تا حد زیادی مجموع دستمزد پرداختی منچستریونایتد را کاهش می‌دهد.

مارتینز از زمان پیوستنش به اینتر در سال 2018، در 268 بازی در تمامی رقابت‌ها 124 گل و 41 پاس گل به ثبت رسانده است.

1428