دعوت رودیگر از هم‌تیمی خود به بازگشت به تیم ملی آلمان

دعوت رودیگر از هم‌تیمی خود به بازگشت به تیم ملی آلمان

پایگاه خبری فوتبالی- آنتونیو رودیگر در آخرین مصاحبه خود خواهان بازگشت تونی کروس به تیم ملی آلمان شده است.

به گزارش فوتبالی، تونی کروس، اسطوره رئال مادرید هنوز برای آینده خود تصمیم نگرفته است. او قصد دارد در اوج از فوتبال خداحافظی کند و پایان این فصل، می‌تواند زمان مناسبی برای دستیابی به این هدف باشد، اما از طرفی، کادر فنی و خانواده او تمایل دارند تا ستاره آلمانی یک سال دیگر در دنیای فوتبال بماند.

از طرفی، او با درخواست‌های زیادی برای بازگشت به تیم ملی آلمان مواجه شده است. او پس از ناکامی در یورو 2020، از فوتبال ملی خداحافظی کرد؛ اما افراد زیادی برای او پیام فرستادند تا در یورو 2024 بار دیگر پیراهن مانشافت را به تن کند و به میدان برود.

حالا آنتونیو رودیگر، هم‌بازی او در رئال مادرید، از او درخواست کرده تا برای یورو 2024 کنار ژرمن‌ها باشد. این جام ملت‌ها از این نظر برای آلمان‌ها اهمیت زیادی دارد که میزبان هستند و از سوی دیگر، قصد دارند در این تورنمنت به ناکامی‌هایشان در رقابت‌های قبلی پایان بدهند.

رودیگر در مصاحبه با نشریه اسپانیایی رلوو، به تمجید از هم‌تیمی خود پرداخت و به وضوح گفت که او می‌تواند در تابستان امسال برای تیم ملی آلمان حیاتی باشد.

رودیگر در این باره گفت: «این تورنمنت در خانه برگزار می‌شود، ما می‌خواهیم بهترین بازیکنان را در تیم داشته باشیم و در حال حاضر من تونی را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان آلمانی در دنیا می‌بینم، او یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید هم هست.»

آلمان در مرحله گروهی با اسکاتلند، مجارستان و سوئیس رقابت می‌کند. با حضور ایلکای گوندوغان، جمال موسیالا و جاشوا کیمیش، اگر تونی کروس به اردوی مانشافت اضافه شود؛ آن‌ها یکی از بهترین خطوط میانی جام را در اختیار خواهند داشت.

1428