"قاتل" امیدهای بارسلونا، از نگاه ژاوی هرناندز

"قاتل" امیدهای بارسلونا، از نگاه ژاوی هرناندز

پایگاه خبری فوتبالی –  ژاوی ادعا می‌‌کند که اشتباهات دفاعی، در حال کشتن امیدهای بارسلونا برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در لالیگا هستند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا پس از تساوی دراماتیک 3-3 مقابل گرانادا در روز گذشته، حال خود را در جدول رده بندی لالیگا، 10 امتیاز عقب تر از رئال مادرید، رقیب سنتی خود می‌بیند. این تساوی در حالی به دست آمد که بارسلونا برای کسب حداقل امتیاز این بازی، دوبار، بازی عقب افتاده از حریف را به تساوی کشاند.

ژاوی درباره مشکلات تیمش در یک سوم دفاعی خود، با اقرار به اینکه اشتباهات دفاعی در حال کشتن امیدهای تیمش است، اذعان داشت:" ما زا دفاعی، اشتباهات بسیار زیادی انجام دادیم. ما سه گل در مقابل ویارئال دریافت کردیم و امروز نیز این اتفاق افتاد. این موضوع، بردن را دشوار می‌کند. ما باید میزان اشتباهات را کم کنیم. اشتباهات دفاعی تعیین کننده نتیجه فصل هستند. گل‌های زیادی دریافت کرده ایم که به دلیل اشتباهات دفاعی بوده، اشتباهات دفاعی در حال کشتن ما هستند، در تساوی قبلی مقابل گرانادا در همین فصل نیز، همین مشکل وجود داشت."

تیم ژاوی که در جدول از رئال مادرید عقب افتاده است، راه سختی را برای جبران فاصله ایجاد شده دارد، تیمی که در انتهای فصل، با توجه به جدایی ژاوی، چالش دیگری را نیز در پیش خواهد داشت و باید دید که شرایط آبی اناری‌ها، چگونه پیش خواهد رفت.

2102