پدیده بارسلونا یک رکورد دیگر را شکست

پدیده بارسلونا یک رکورد دیگر را شکست

پایگاه خبری فوتبالی- لامین یامال، ستاره این روزهای بارسلونای بحران‌زده است و هر موقع کار تیمش گره می‌خورد، به داد آن ها می‌رسد.

به گزارش فوتبالی، در جریان دیدارهای این هفته لالیگا، تیم‌های بارسلونا و گرانادا در ورزشگاه المپیک مونتجوییک به مصاف همدیگر رفتند که در نهایت، این بازی با نتیجه 3-3 به اتمام رسید. لامین یامال، ستاره 16 ساله بلوگرانا، دو گل از سه گل تیمش را به ثمر رساند و نقش تاثیرگذاری در فرار تیمش از یک شکست خانگی داشت.

او در نیمه نخست، با پاس ژائو کانسلو موفق شد بارسلونا را پیش بیاندازد. اما این پایان درخشش ستاره نوجوان کاتالان‌ها نبود و او توانست در هشتاد و سومین دقیقه از مسابقه، گل سوم و تساوی‌بخش بارسا را به ثمر برساند.

او در چند ماه اخیر، رکوردهای زیادی را به نام خود کرد و در این هفته نیز، یک بار دیگر این کار را تکرار کرد. او تبدیل به جوان‌ترین بازیکن تاریخ لالیگا شد که موفق می‌شود در یک فصل، حداقل 3 گل بزند. او همچنین رکوردهایی نظیر جوان‌ترین گلزن تاریخ تیم ملی اسپانیا را هم به نام خود کرده است.

او در سن کم، تبدیل به ستاره بی‌بدیل تیمش شده، اما این موضوع می‌تواند موجب نگرانی هواداران هم شود. بازی در سطح اول فوتبال اسپانیا، آن هم در 16 سالگی، می‌تواند عضلات و مفاصل این بازیکن را تحت تاثیر قرار دهد و باعث آسیب‌دیدگی او در آینده شود.

اما ظاهرا ژاوی هرناندز در این هفته‌ها، راهی غیر از اتکا به این ستاره جوان ندارد، چرا که دیگر مهاجمین تیمش شرایط چندان مناسبی ندارند.

1428