مصاحبه جنجالی دکو پس از تساوی بارسلونا مقابل گرانادا

مصاحبه جنجالی دکو پس از تساوی بارسلونا مقابل گرانادا

پایگاه خبری فوتبالی- پس از تساوی 3-3 بارسلونا مقابل گرانادا، دکو یک مصاحبه عجیب و جنجالی انجام داد و در آن اعلام کرد که باید سبک بازی بارسلونا تغییر کند.

به گزارش فوتبالی، تساوی 3-3 این هفته بارسلونا در مقابل گرانادا، باعث عصبانیت مدیران باشگاه شد. ژاوی هرناندز که قرار بود تا پایان فصل به عنوان سرمربی در بارسلونا ادامه دهد، حالا مطمئن نیست که بتواند فصل را با بلوگرانا به پایان برساند.

گفته شده است که خوان لاپورتا در جریان بازی، از شدت عصبانیت ظرف‌های شیرینی موجود در جایگاه ویژه ورزشگاه مونتجوییک را شکسته که نشان از عدم رضایت مدیریت باشگاه از عملکرد فنی بارسا دارد. پس از پایان مسابقه، دکو، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا هم مصاحبه عجیبی انجام داد و در آن گفت: «یک ایده و سبک جدید برای باشگاه ضروری است؛ ما نیاز به تغییر داریم، چون سبکی که استفاده می‌شود عملا دورانش تمام شده.»

پس از این مصاحبه، باشگاه بارسلونا به صورت رسمی یک بیانیه منتشر شد که در آن اعلام کرد: « دکو در این مصاحبه به عبارتی اشاره کرد که خود ژاوی در روزی که جدایی‌اش گفته بود. ژاوی در آن زمان گفت که باشگاه نیاز به تغییر مسیر دارد و دکو همین موضوع را تایید کرد نه تغییر سبک تیم.»

خود ژاوی هم در واکنش به صحبت‌های دکو گفت: «او اینگونه درباره من صحبت نمی‌کند ، او به سبک من اعتقاد زیادی دارد. او به DNA بارسلونا اعتماد دارد.»

دکو در مصاحبه امروز خود نیز احتمال سرمربی‌گری روبن آموریم را تایید و اعلام کرد که باشگاه بارسلونا همه گزینه‌ها را در نظر می‌گیرد.

1428