فولاد با مارتینز توافقی فسخ می‌کند؟

فولاد با مارتینز توافقی فسخ می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- رقم قرارداد سرمربی اسپانیایی فولاد بالاست و به نظر می‌رسد مدیران باشگاه به دنبال فسخ توافقی با این مربی هستند.

به گزارش فوتبالی، پس از شکست تیم فولاد خوزستان مقابل چادرملو اردکان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی که منجر به حذف تیم اهوازی از این مسابقات شد انتقادات زیادی به مارتینز سرمربی اسپانیایی فولاد وارد آمد. 

در پی این مساله باشگاه فولاد جلسه فوق‌العاده‌ای بعد از این شکست تشکیل داد که خیلی‌ها این جلسه را به نوعی اولتیماتوم برای این پیرمرد اسپانیایی می‌دانستند. از طرف دیگر این جلسه با واکنش عجیب مارتینز روبه‌رو شد.

شب گذشته مارتینز در بیانیه‌ای که به رسانه‌ها داده بود اعلام کرد که مدیریت باشگاه با او همدل و همراه نیست و بازیکنانی که مد نظر او بودند را جذب نکرده است. این بیانیه به نوعی آتش اختلافات بین مدیرعامل باشگاه و سرمربی فولاد را بیشتر از قبل شعله‌ور کرد و به نظر می‌رسد به زودی شاهد تغییرات در این باشگاه اهوازی باشیم.

از آنجایی که مبلغ قرارداد مارتینز با فولاد بالاست مدیران باشگاه قصد اخراج او را ندارند بلکه می‌خواهند با توافق دو طرفه زمینه فسخ قرارداد این مربی اسپانیایی را فراهم کنند تا فولاد بیشتر از این متضرر نشود.

مارتینز به دلیل اتفاقات رخ داده حتی در تمرینات تیم فولاد شرایط خوبی ندارد و بازیکنان فولاد می‌دانند که او به زودی از جمع فولادی‌ها جدا خواهد شد به همین دلیل شرایط ویژه‌ای در این تیم حاکم است به طوری که گفته می‌شود برخی از فرامین تاکتیکی او حتی مورد استقبال بازیکنان هم قرار نمی‌گیرد. 

با این همه به نظر می‌رسد باید منتظر اعلام رسمی فولاد برای فسخ قرارداد ایگناسیو مارتینز باشیم.

7474