گزینه نقل و انتقالاتی لیورپول با رئال سوسیداد تمدید کرد

گزینه نقل و انتقالاتی لیورپول با رئال سوسیداد تمدید کرد

پایگاه خبری فوتبالی- تاکفوسا کوبو، که یکی از بهترین بازیکنان این فصل لالیگا تا به اینجای فصل بوده، قراردادش را تا سال 2029 با رئال سوسیداد تمدید کرد.

به گزارش فوتبالی، تاکفوسو کوبو، ستاره ژاپنی رئال سوسیداد که در این فصل عملکرد درخشانی داشته و یکی از ارکان اصلی آبی و سفیدهای ایالت باسکی بوده است. او با درخشش خود در فصل گذشته، راه رسیدن رئال سوسیداد به لیگ قهرمانان را هموار کرد. او همچنین در این فصل یکی از مهره‌های کلیدی تیمش در صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به عنوان صدر نشین بوده است.

کوبو دو سال پیش از رئال مادرید با مبلغی کمتر از 6 میلیون یورو به رئال سوسیداد منتقل شد، هرچند که باید اشاره کرد رئال مادرید هنوز پنجاه درصد از حق فروش این بازیکن را در اختیار دارد. 

چند باشگاه مطرح اروپایی در تابستان 2023 قصد داشتند بند آزادسازی 60 میلیون یورویی این ستاره ژاپنی را پرداخت کنند، اما در نهایت این اتفاق رقم نخورد. حالا و با توجه به تمدید قرارداد کوبو با سوسیداد، باشگاه اسپانیایی در مذاکره با سایر باشگاه‌ها دست بالاتر را دارد. بند آزادسازی کوبو در قرارداد جدید هنوز مشخص نشده است.

لیورپول و چند باشگاه عربستانی، در پنجره‌های نقل و انتقالاتی خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن بودند، اما این انتقال نهایی نشد. حالا سوسیداد این شانس را دارد تا در ازای کوبو، مبلغ بیشتری درخواست کند؛ هرچند که خود بازیکن چند بار اعلام کرده است در سن سباستین خوشحال است و تمایلی به جدایی از رئال سوسیداد ندارد.

1428