چرا محمد صلاح در سطح بازیکنانی مثل رونالدو و مسی نیست؟

چرا محمد صلاح در سطح بازیکنانی مثل رونالدو و مسی نیست؟

پایگاه خبری فوتبالی - میدو اسطوره فوتبال مصر توضیح داد که چرا محمد صلاح در یک رده با بزرگان فوتبال مثل کریستیانو رونالدو و لیونل مسی قرار نمی گیرد.

به گزارش فوتبالی، محمد صلاح به طور قطع بزرگ ترین ستاره فوتبال مصر محسوب می شود و بازوبند کاپیتانی تیم ملی مصر را نیز بر بازو می بندد. اما او نتوانسته مصر را تاکنون به افتخار خاصی برساند و این در حالی است که کریستیانو رونالدو و لیونل مسی تاکنون توانسته اند جام های ملی مثل کوپا آمریکا، جام جهانی و جام ملت های اروپا را برای کشورشان به ارمغان بیاورند. 

به نقل از سایت گل، میدو ستاره سابق لیگ برتر انگلیس راجع به محمد صلاح گفت: "آیا مسی یک رهبر واقعی برای آرژانتین است؟ اگر پاسخ شما مثبت است، به من بگویید که آیا صلاح همچون مسی یک رهبر برای مصر است؟ باید بگویم که نه. صلاح ستاره مصر است. او مثل مسی نمی تواند تیم ملی کشورش را متحد کند. آیا صلاح مثل رونالدو در پرتغال است؟ صلاح از نظر ذهنی هیچ وقت یک رهبر برای مصر نبوده است و به همین خاطر، او هیچ وقت بازوبند کاپیتانی لیورپول را بر بازو نبسته است. نباید بگویید که چون او خارجی است نمی تواند بازوبند را بر بازو ببندد، چون در انگلیس، این اصلاً فاکتور محسوب نمی شود."

4416