نتایج لیگ های معتبر فوتبال زنان در اروپا؛ اولین تساوی فصل لیون مقابل رقیب سنتی

نتایج لیگ های معتبر فوتبال زنان در اروپا؛ اولین تساوی فصل لیون مقابل رقیب سنتی

پایگاه خبری فوتبالی- لیگ های معتبر فوتبال زنان در اروپا این هفته هم ادامه پیدا کرد. جایی که لیون مقابل پاریس سن ژرمن متوقف شد و اولین تساوی فصلش را کسب کرد.

به گزارش فوتبالی، فوتبال زنان در لیگ های معتبر اروپایی هرچه به هفته های پایانی نزدیک می شود حساس تر دنبال می شود. هرچند لیگ اسپانیا را با وجود بارسلونا باید استثنا بدانیم.

در مهمترین دیدار هفته پانزدهم لیگ فرانسه، لیون و پاریس سن ژرمن دو‌ رقیب اصلی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک پایان یافت. این نخستین تساوی لیون بعد از ۱۴ هفته پیروزی بود. لیون در جدول با ۴۳ امتیاز صدرنشین است و پاریس سن ژرمن هم با یک بازی کمتر و ۳۳ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

در هفته سیزدهم سوپر لیگ زنان انگلیس، چلسی با سه گل اورتون را شکست داد و صدرنشین ماند. منچسترسیتی هم با پیروزی دو بر صفر مقابل لسترسیتی به رده دوم جدول صعود کرد. آرسنال رده سومی در ادامه نتایج ضعیفش با نتیجه دو ‌بر یک مغلوب وستهم شد و به رده سوم سقوط کرد. منچستر یونایتد هم با نتیجه دو بر صفر برایتون را برد و به رده چهارم رسید.

در هفته هفدهم لیگای اسپانیا، بارسلونا مطابق انتظار با ۳ گل سویا را شکست داد و جایگاهش را در صدر جدول محکم تر کرد. رئال مادرید هم با نتیجه ۴ بر یک رئال بتیس را شکست داد و در رده دوم جدول باقی ماند.

در ایتالیا و‌ هفته هفدهم، رم صدرنشین با یک گل ناپولی را شکست داد. یوونتوس هم با پنج گل کومو را در هم کوبید. اینتر میلان هم در این هفته با نتیجه ۶ بر دو مقابل پومیگلیانو به برتری رسید و آث میلان با یک گل مغلوب ساسولو شد.

و در هفته سیزدهم بوندسلیگا آلمان، بایرن مونیخ صدرنشین با پنج گل کلن را شکست داد و ولفسبورگ رده دومی هم با سه گل فرانکفورت را برد تا همچنان در تعقیب بایرن مونیخ بماند.

6001